18 January 2009

Toto Baru



Hik3~
Post guna hp lg..malas mo log in blog..skrg tgh layan Juara Lagu on hot.fm*lebih hangat dr biasa*..ni pun on9 jga..kat hutan sintok ni tak dpt mo dgar radio..klu bka radio pun,siaran thailand je ada..dah la tak faham ape..suara pun samar2 ja..haha..klu mo dgr radio thailand jom la dtg sini..enough farina!!..ini tiada kaitan dgn tajuk entri ini..
Toto baru!..itulah yg sbnarny kita mo cita..cantik tak toto tu?..cantik kan..murah ja..RM35..ops~..ni beli dkt thailand tau..tp bkan aku yg beli..che abang sorg tu..aku pesan dkt dia..aku tak blh pg thailand sbb aku tak da pasport..haha..apa kata kita seludup masuk je?..hehe..nnt tak balik2 aku ke malaysia..sian org2 yg syg aku disini..hehe..
Okey la..jap lg ada meetg nih..adeh!..amat berasa malas..
Kla..daa~

Post : Se T650i



2 comments:

_tuLanG.iKaN.kEwL_ said...

kalau ginilah comforter ko,, nampak gaya mmg ko akan terlajak tidur x p kelas scra bertubi2 lah nanti..haha..

+ iNaMoRaTa + said...

haha..tau ndapa g..
best gila toto ni..tp msh disimpan lg..blum lg dpakai..tkt2 kata2 ko 2 benar belaka..nnt abis la markah attndent 5% aku..hik3