04 May 2009

Dia Boleh Hidup Tanpa Saya


Niat hati hanya ingin mengupdate satu entri saja untuk hari ini..tapi..hari ni mood takda berapa nak baik..sebab..mungkin saya sudah berasa terasing dari hati ini..
maaf la ya kali ini entri saya sedikit bercirikan emosi dan kesedihan..

DIA...
saya tahu dia boleh hidup tanpa saya..
sebab sudah seminggu dia tidak mencall dan bertanya khabar saya..
.
.
.
klu bukan saya yg call..entah2 selama seminggu ni la juga saya takda berhubung dengan dia..dia kata takda kdt..takpala saya boleh terima..tapi kenapa harus sampai seminggu lama nya?..adakah dia tidak merindui saya?..
.
.
.
means..he can live without me..ya..itu sudah pasti..
.
.
.
hati saya sakit..jiwa saya kosong..
.
.
.
haruskah saya mencari cinta yg lain..dari terus mengharap sesuatu yg tak pasti??..
.
.
.
"cintailah org yg mencintai kita"
.
.
.
sesuatu ungkapan yg amat menyakitkan hati bagi diri ni..
.
.
jika saya seorg yg jahat..sudah lama saya akan mengkhianati cinta kamu..namun kamu tetap tidak menghargainya..tak menghargai diriku yg selama ini telah setia sepenuh hati terhadap kamu..
.
.
.
kamu harus bersyukur..bukan membiarkan saya terumbang ambing seperti ini..
.
.
.
jika saya dapat jerit ke hati kamu..
akan saya jerit sekuat hati
"JANGAN KAMU MENYESAL!!"
.
.
.
kerna..saya sudah jatuh cinta terhadap insan lain..yang mampu memberi saya kebahagiaan itu..menjaga hati saya..diri saya..banyak mengajar saya erti kehidupan..
kamu jangan menyesal sayang..
..sudah buang cinta itu jauh2..


14 comments:

Pu3 said...

i can feel how hurt it is..sabar k..byk2 b'doa..lelaki mmg menyusahkan..ahaks.. =P

MiSya said...

farin...
sgt ni aku fhm pa ko rasa....sbb aku pun pena rasa gitu dulu....
ask & decide if u really luv urself...fkr psl diri sndiri dulu...
jgn biar ko mkn ati jak.....
semua keputusan di tgn ko...
chayo...chayo arr.....

-N e Y r A- said...

:)
boys is still boys..

+ iNaMoRaTa + said...

pu3..
haha..
xsmua lelaki myusahkan..
tapi mnusia..serba kekurangan..
hehe..
so,,sbg sorg manusia..
hargailah setiap saat yg ada..


kak misya..
ya tu la..
klu aku pntgkan diri..sudah lama aku tak tahan..
tapi,,aku mst mjaga hati semua org dsekelilingku..
mgkin Allah sdah jadikan aku sbg pnjaga hati..kan Allah tu adil..ada yg kurg dan ada yg lebih..so,,aku dciptakan utk mjadi penjaga hati..biarpun hati sendiri terluka..takpa..aku pasrah..


eyra..
ya..
boy is stil boy..
kita xblh hidup tanpa mereka.
mereka juga tak blh hdp tanpa kita..

_tuLanG.iKaN.kEwL_ said...

uii mengapa kau dang..
lek ko geng..
si badut dulu gitu juga ba.. hehe...

tapi kan, orang bilang, "biarkan pergi, kalau kembali ia milik kita."yang itu, aku percaya. :D


jangan sedih2 farina..
u know we are always there for you..
u know who WE stands for.

_tuLanG.iKaN.kEwL_ said...

erk tambahan..
si badut dulu cam sebulan ka kalau aku x salah.. hik3..
tapi sekarang, gwe bahagia deh.
mari kita sama2 bahagia ok! :D
mmuah!

+ iNaMoRaTa + said...

ia jie..
xtau lah..biarlah..ada jodoh ada la..
ia xjuga sedih2..mls tah ku ingau dah..yg penting skrg,,aku mesti hadapi setiap detik tu dgn bahagia..klu x..rugi la hari2 ku..hehehe

-N e Y r A- said...

mmg kita xblh hidup tanpa mereka.
mereka juga tak blh hdp tanpa kita..
tp knapa lelaki tk pernah nk hargai kita?
berilah cinta kepada yg mencintai kita. eh tgk entry eyra yg baru title: hidup ini penuh dengan sesuatu yang tak pasti..


cik ujie, saya suka statement kamu itu. "biarkan pergi, kalau kembali ia milik kita."

+ iNaMoRaTa + said...

hehe..
betul eyra..
lelaki sukar utk mghargai..
setelah mereka dpt cinta kita..boleh ja abaikan kita..hati kita..perasaan kita..kan..

cik ujie mmg pandai berkata2..
hehehe..bermadah2 ni bg ja dkt cik ujie..hehe

-N e Y r A- said...

mungkin ble mereka dah dapat kite, mereka rasa kita tidak lg perlu dihargai. sbb da dapat cinta kita kan. cis, poodah! hahha. cik farin, saya sudah ade mr.eyza skrg. bahagia seketika. tp smpi bila? "itu yg kita tak tahu". hahaha. ayat los dan faun.

+ iNaMoRaTa + said...

wah3 ye ke eyra..
tahniah dear..
farin doakan semoga cik eyra kita ni bahagia hingga akhirnya..
happy2 slalu k dear..

Aisyah AR said...

cinta, sayang, benci dan rindu...
itu semua x boleh dipaksa..

insan bernama lelaki kadang2 ssh untuk dmengertikan, tetapi jika dia gagal membahagiakan kita, biarlah ia pergi.

percayalah, there's s'one out there who deserve you more than him!!

He failed and you have to move on!!!

find your colour!! made your day!! live as happy gurl as you can be!!

Trust me, who ever leave you, they will regret it!!

girl rock!! fighting!!! huhu...

Aisyah AR said...

nak tambah lagi pd ulasan cik Neyra...

suatu perhubungan tu, tak akan berjaya jika hanya sebelah pihak je yang usaha. Mesti nak dua2 pihak usaha.

Trust.Love.Respect.Caring.Understanding.Patient.

Itu yg penting. Pegang pada hukum karma, jika kamu jujur, dia pasti akan jujur.

Jika dia gagal berbuat demikian, biarkan dia terbang bebas. Supaya kamu tidak terkurung didalam sangkar perasaan sedih dan sakit ati mu sendiri.

Love should made you become a better person, not changing you into s'thing that even you failed to recognize.

huhuuu...bebel byk plak!! ghee~
gambateeeee!!!!!! senpai!!!!
lalalalalaa~

+ iNaMoRaTa + said...

hehe..haaii Aisyah..
wah..terharu sungguh ngn kata2 kamu..
gila semangat cinta hakiki nih..hehe..
btw,,tQ 4 ur kata2 semangat..

mari kita pertahankan cinta itu..hehe..
chaiyok!!

TQ My Fwen..pu3,kak misya,vujie,eyra,aisyah..Tq soo much...