17 December 2014

Perbezaan Vitamin C Shaklee dengan Vitamin C yang lain

Kelebihan utama vitamin C Shaklee adalah ianya sudah diformulasi dalam bentuk ‘sustained release’. Ini bermaksud kandungan vitamin C di dalam tablet ini akan dilepaskan ke dalam badan secara berperingkat-peringkat iaitu 1.5mg selama setiap jam. Ini kerana vitamin C merupakan vitamin larut air. Jika terdapat lebihan vitamin C dalam satu-satu masa, badan kita akan bertindak untuk mengeluarkan lebihan ini melalui air kencing. Jadi, dengan formulasi ‘sustained release’ ini, kandungan vitamin C dalam badan dapat dikekalkan secara berterusan.

Selain itu, satu biji Vita-C ini juga mampu membekalkan khasiat yang sama seperti memakan 7 biji buah oren beserta dengan kulitnya. Sudah pasti kita tidak mampu untuk memakan buah limau sebanyak ini setiap hari, kan? Namun Vitamin C shaklee diperbuat bukan dari buah limau/oren..Ia diperbuat daripada Ekstrak jagung. Jadi selamat untuk orang yang ada gastrix makan Vitamin C Shaklee ni... Vitamin C Shaklee juga mengandungi bioflavonoids untuk meningkatkan keberkesan vitamin C itu sendiri.

Di bawah ini senaraikan sebab-sebab untuk kita jadikan vitamin C ini sebagai rutin harian kita :

✔Tubuh kita tidak dapat menghasilkan vitamin C dengan sendiri.
✔Tubuh kita akan kehilangan vitamin C  semasa melakukan aktiviti harian.
✔Vitamin C dalam badan akan menyusut apabila kita berada dalam keadaan tertekan (stress).
✔Bagi perokok, kandungan vitamin C dalam mereka sangat terjejas kerana 1 batang rokok mampu memusnahkan 50-100mg vitamin C dalam badan.
✔Pil perancang dan ubat tahan sakit juga mengurangkan kandungan vitamin C dalam badan.
✔Pengambilan vitamin C Shaklee secara berterusan mampu meberikan kesan positif kepada badan kita, terutamanya dari segi kecantikan..

Ini kerana ianya:

✔Membentuk kolagen dalam kulit – vitamin C Shaklee ini akan merangsang pembentukan kolagen dan menyebabkan kulit menjadi tegang.
✔Mencerahkan kulit.
✔Melambatkan proses penuaan.
✔Menghalang pembetukan pigmen yang menyebabkan masalah jeragat.

Vitamin C Shaklee jgua bagus untuk:

✔Meningkatkan sistem imunisasi badan.
✔Membantu mengurangkan masalah alergi dan resdung.
✔Mengatasi masalah gusi berdarah.

Menarik kan vitamin C Shaklee ini? Hah apalagi, marilah dapatkan sebotol. Sebotol ada 180biji, dan tahan untuk kegunaan enam bulan.



Hubungi saya untuk tempahan dan mengetahui bagaimana anda boleh mendapatkan produk Shaklee dengan harga diskaun.

Facebook: Norfarina Jaafar
Shaklee ID: 892262
Emel/ YM: farinajaafar@gmail.com
SMS/ Whatsapp: 0134133609

Vivix berjaya hilangkan ketumbuhan isi di badan

Assalammualaikum semua..

Hari tu saya ada cerita pasal suami saya request mau consume VIVIX kan..

Semalam suami berkongsi testimOnial the bestttt lepas seminggu dia consume vivix tu..

Tu la yg selama ni jadi fikirannya..Ada 2biji isi di bahagian cuping telinga...Ingat mo buat operation sikit buang biji tu..Tp sbb takut kos yang tinggi,,jadi tak buat lah lagipun xsakit pun..cuma dia kurang selesa..Alhamdulillah seminggu lepas consume vivix,,biji tuuu makin kecut n semakin beransur lembut..

Alhamdulillah..cuma berkorban rm400 lebih saja daripada kena bayar sampai beribu untuk kos rawatan..Bahkan bukan saja biji ditelinga tu hilang..1 badan dia renew sampai ke sel-sel dan DNA lagi daripada kena bayar sampai beribu untuk kos buang isi tu saja...Naaa..dpt harga lebih murah lg kalau join ahli..

Itu baru seminggu..Tak habis pun sebotol lagi..cuba bayangkan macamna kalau dia minum habis sebotol?...

Entah-entah bangun-bangun pagi tengok suami macam umur 17tahun..kikikiki...

Hubungi saya untuk tempahan dan mengetahui bagaimana anda boleh mendapatkan produk Shaklee dengan harga diskaun.

Facebook: Norfarina Jaafar
Shaklee ID: 892262
Emel/ YM: farinajaafar@gmail.com
SMS/ Whatsapp: 0134133609

09 December 2014

Kelebihan Vivix Shaklee

Kelebihan Vivix Shaklee

Memperbaiki DNA.
Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.Vivix sesuai diambil oleh mereka yang selesai menjalani rawatan pemulihan kanser, misalnya kimoterapi, bagi mengembalikan sel tubuhnya kepada keadaan asal.

Memperbaiki tenaga sel.
Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh.

Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi.
Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar. Vivix membantu mengembalikan keremajaan.


Kebaikan Vivix Shaklee

  • Menggalakan penuaan yg sihat – awet muda dan anti-penuaan
  • Membantu mengelakan kanser – merencat sel kanser dari menjadi semakin serius
  • Mengurangkan risiko penyakit jantung – melindungi jantung
  • Mengurangkan kompilasi diabetes / kencing manis
  • Meningkatkan kesihatan arthritis dan menyokong kesihatan sendi – melindungi saraf
  • Mengurangkan insiden penyakit nyanyuk - merawat azhameir
  • Membantu merawat penyakit parkinson
  • Membantu memulihkan penyakit strok - angin ahmar
  • Meningkatkan kesihatan imum badan
  • Menggalakan kesihatan keseluruhan
Vivix™ adalah minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol. Mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol menjadikan Vivix begitu unik. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.

Hubungi saya untuk tempahan dan mengetahui bagaimana anda boleh mendapatkan produk Shaklee dengan harga diskaun.

Facebook: Norfarina Jaafar
Shaklee ID: 892262
Emel/ YM: farinajaafar@gmail.com
SMS/ Whatsapp: 0134133609

05 December 2014

Kelebihan Alfalfa Shaklee


Alfalfa Shaklee merupakan produk pertama sekali yang dicipta oleh Dr. Forrest C Shaklee pada tahun 1950an. Maka Alfalfa Shaklee merupakan produk signature Shaklee Corporation. Kenapa  Dr. Shaklee memilih Alfalfa Shaklee sebagai supplement pertama? Alfalfa merupakan herba tradisional masyarakat orang putih dan mereka menggunakan Alfalfa untuk pelbagai jenis keadaan kesihatan terutamanya bagi wanita selepas bersalin. Oleh sebab Alfalfa mempunyai banyak kebaikkan kepada wanita, lelaki dan kanak-kanak maka Dr. Shaklee merumuskan formula Alfalfa menjadi supplement Alfalfa Shaklee yang sangat-sangat memberi manfaat kepada jutaan manusia.

20 Manfaat Alfalfa Kepada Kesihatan
1. Merawat gangguan pencernaan
2. Mengawal kolestrol dalam darah
3. Menghapuskan kolestrol buruk 'LDL' dari tubuh
4. Mengurangkan risiko penyakit jantung dan strok
5. Bagus untuk pesakit diabetes kerana mengurangkan paras gula dalam darah
6. Mencegah edema - Pengumpulan air dalam badan
7. Mengurangkan simptom menopous
8. Merawat asthma dan lain-lain masalah pernafasan
9. Merawat masalah sembelit
10. Menyahkan toksik dalam tubuh
11. Mengurangkan kesakitan otot dan sendi
12. Meningkatkan sistem pertahanan tubuh
13. Membantu masalah penghadaman
14. Membantu memperbanyakkan susu ibu
15. Mengurangkan masalah pundi kencing 16. Mengurangkan masalah gastrik dan gangguan hati
17. Meningkatkan kesihatan prostat
18. Bertindak seperti kacip fatimah kepada wanita
19. Menghangatkan hubungan suami isteri
20. Membantu tingkatkan kesihatan lelaki

Keistimewaan Alfalfa Shaklee
1. Sumber terbaik dari daun alfalfa (tanpa akar dan batang)
2. Alfalfa Shaklee ditanam tanpa semburan bahan kimia
3. Di sediakan dalam dua pek bersaiz 330 biji dan 700 biji
4. Pil boleh dihancurkan dan dicampur dengan air sebagai minuman herba semulajadi
5. Tidak memberi mudarat kepada bayi yang menyusu seperti panas dan cirit-birit
6. Alfalfa Shaklee tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna dan pengawet tiruan. 7.  Membersihkan hati
8. Membantu melengkapakan zat dan nutrient dalam pemakanan seseorang

Hubungi saya untuk tempahan dan mengetahui bagaimana anda boleh mendapatkan produk Shaklee dengan harga diskaun.

Facebook: Norfarina Jaafar
Shaklee ID: 892262
Emel/ YM: farinajaafar@gmail.com
SMS/ Whatsapp: 0134133609