25 May 2009

Takda Tittle

~Salam~

Maaf lah ye kawan-kawan dan sekelian umat..sudah lama saya tidak update blog..bukan tiada cerita..bukan tiada talian internet..bukan tiada bekalan elektrik utk mencas laptop saya yang takda la secanggih mana..bukan sbb tiada masa..tidakk..tidakk sama sekali..banyak story yang saya nak kongsikan bersama..talian streamyx yg berkelajuan tahap gila dewa yg mampu mengalahkan celcom broadband saya ygsudah saya wariskan kepada kakak saya juga mampu membuatkan saya mempost entri dgn sebanyak yg mungkin dalam masa seminit *tipu*..juga ada bekalan elektrik setiap hari dan masa..dan banyak masa yg dapat untuk mengupdate..hehe..

c.u.m.a

hehe..saya penat dan perasaan malas menguasai diri..
hehe..maafkan saya ya kawan2..hehe..
saya lebih prefer menghadap televisyen yg taklah sebesar mana pun..
dan prefer tidur dengan nyenyak dihembusi angin peghawa dingin yg panas dikala waktu siang biarpun sudah menset kadar suhu pada 16 dc..

cuti ni..saya mahu gunakan dan rehat sepuas hati saya..yeeaaa..
hehehe..

penamat entri : best gila main fB..jom main fB..hehe

2 comments:

IxoR@ said...

patut la sayang lama tak update....

:D

farinajaafar said...

hehehe...