16 August 2011

should i buy or not?...


Peepppsss!!sunggoh cantik itu model..pfftt! Baiklah..bukan saja teruja dengan model nya..sunggoh teruja juga dengan inner nya yang sangat cute..Btw,,"should i buy it or nevermind farina u have many more important things to buy"..berkata-kata dalam hati..hurrmm!!...teringin rasa nya mau beli tapi since aku frusted dgn barangan jualan online ni yg buat aku sudah fobia mau beli online..aku terus berfikir 1000 kali mau membelinya...apa tidak nya..dalam gambar nampak cantik..lepas tu bila sampai dekat tangan alahaiii tidak seperti yang kita expect...so,,from dats day..aku terus jarang online shoopping...

Namun,,bila tgk inner yang comel nih terasa pula mahu membelinya satu..but! lecehhh banyak saja but nya...alang² nda payah lah beli...butttt!! mesti enchek tunang akan ketawakan aku bila aku pakai sumthing weird macam ni...ala² gadis comel...mesti enchek tunang akan cakap macam ni "apaaaa nii serabut² di kepala ni??..ndada-ndada bahh"...T_____T...

Baiklahh..sebelum terjadi apa-apa..saya dengan ini mengambil keputusan rasmi..memendam saja perasaan..tidak jadi beli itu inner...pfftttt~

No comments: