15 August 2011

Bilik ku Best friend ku


Melihat saja picture di atas..anda memang tahu aku sekarang ni sangat² stress...baiklah..baru sahaja mendapat suntikan semangat oleh my ♥Ly cazen azuwa and my ♥ fren lause san san..namun,,ke depressan aku datang kembali bila aku sudah terbaring kaku tanpa sekelumit perasaan memandang dinding yang kosong....owwhhh sangat-sangat-sangat tidak bermakna hidup ini bila tiada teman berbicara-tiada teman ketawa-dan tiada teman untuk aku bercurhat...makanya,,facebook saja tempat aku bercurhat dan at least dapat lah aku cit cat with other friend...meluahkan keboringan ke segenap pelusuk dunia...aisehh gila madah habis bila aku sudah penat mati kutu tanpa suara!!

Since aku balik dr sekolah tadi,,lepas aku round² giant beli apa² yang diperlukan untuk hidup,,aku terus balik rumah solat-telefon fiance-cuci kain-dan kemas apa yg patut..aku start mengadap lappy..facebooking sampai aku pun enda tau mau buat apa sudah...kalau dulu,,aku hide all post kawan-kawan yang aku rasa annoy dgn status mereka..but since i hv nothing to do..aku kasi cancel balik..soo,,banyak lah aku blh baca status-status orang lain...dari yang tazkirah syukur Alhamdulillah-gossippp-yang show off-yang mengalami kecelaruan identiti-hinggalah yang depress spt aku..wakaka...

Sentappp!!bila dengar bunyi gril di buka...pasti house-mate aku sudah balik..aaahh!!entah lah kenapa aku tidak se-kepala dengan house-mate aku ni..maybe aku yg psiko mungkin..entah lah..tapi,,bukan aku saja yang merasa ke tidak se-kepalaan dengan house mate aku ni,,bestfren aku yang selalu stay rumah aku pun merasakannya..bila bestfren aku cakap house-mate aku ni macam ada angin-angin sket..sekejap ok-sekejap moody..heheh! kemungkinan aku jd mcm ni pembawaan house-mate aku lah mungkin..hahaha...baiklah..tiada pihak yang harus dipersalahkan sama sekali...

Kembali kepada situasi asal...serousssllyy aku sangat-sangat-sangat [baiklah aku sudah ulang ayat ni untuk kali kedua yang menandakan aku memang-memang sangat depress!!]...mahu saja aku pergi cari itu pintu suka hati Doraemon..jadi,,masalah aku pasti selesai...Namun,,jika ada DORAEMON di dunia ni,,akan huru-hara lah DUNIA..sebab ada banyak manusia seperti NOBITA-SUNIYO-GIANT di dunia ini...


Baiklah...mahu menutup entry ini dengan serangkap pantun...

Doraemon-nobita-suniyo dan giant
Sizuka-mama nobita-papa nobita dan mama suniyo
Kalau ada pintu doraemon
Pasti hidup aku aman dan damai


Kecelaruan perasaan semakin menjadi-jadi...SEKIAN!

No comments: