09 August 2011

BONUS[?]

 
Melonjaakkk separuh gembira bila dengar penjawat kakitangan awam bakal di beri separuh bulan gaji[!]...AIKK[?]..kenapakah separuh gembira[?]..sebab belum tau lagi kami yg GSTT ni dapat kah enda ni bonus ni[?]...kalaaauu dapaattt[!]..kompommm melonjak sampai lagit[!]...Baahhh[!] Lebih-lebih pula Bonus separuh gaji punnnn mauuu hebohh[!]..padahal kakak aku kerja Petronas yang bonus sampai boleh buat air liur meleleh punnn dia senyap² saja..HEHE[!]..So..kita duduk diam² saja sampai duit sudah ada dalam bank okahh[!]...TAPI[!]..berbalik kepada kakak aku ni..aku memangg salluuuttt tabik spring habis lah dgn dia..BIar gaji beribu²..life pun kira loaded juga..namun,,dia ni macam senyap ja..tidak pernah mau menunjuk² berbanding sesetengah orang yang ada di dunia ni.ada INI..mau tunjukk-tunjukk..ada ITU..mau tunjuk-tunjuk...padahal kakak aku ada dia senyappp saja..Baguslah[!]...aku tabik ngan kakak aku nih[!]...aku pun mau jadi macam dia..i will try my best[!]..nasib baik tunang aku jenis low profile..soo,,dapat lah aku cover ker over-an ku..heheh[!]..tapi jgn salah sangaka..over ku tidak lah seover mereka...:)

Baiklaahh... mood mata duitan-mata duitan sudah kembali..harap² betul lah dapat separuh bulan gaji..dapat juga cover balik duit simpanan aku yang telah terkopek...aiyaakk[!]..baiklah mood kembali kepada low profile...SEKIAN[!]...

No comments: