12 January 2009

I feel not very well..hukk~


Hari ni aku bgun lewat..dan itu bmakna aku telah ponteng kelas pagi td..kelas Ekonomi Pemasaran Pertanian jam8.00am dn kelas Penghantar Pgurusan jam9.30am..aku bkan saja2 ponteng tau..jgn di bilang aku malas pula..td pagi aku trasa kpalaku spt dpijak oleh giant dn dhempap batu bata..terasa amat berat skali..sbb smlm aku tak dpt melelapkan mata..pelbgai cara sdah aku guna..sbg cth menutup mata,bertukar posisi tdo,berzikir dn bselawat,mgigat dn membygkan suasana yg bhagia dn tenang,dn mgira bulu2 kucing*yg ni aku tipu*..namun aku msh tak dpt mlelapkan bulu mata..byk kali aku mlihat jam dhp ku..kali trakhir aku mlihat pada pkul 3.10am..risna dsbelahku sdg diulit mimpi indah..ntah2 dia dah smpi Paris kot jmpa Paris Hilton..then,akhirny aku tlelap juga..em,ntah bila aku trlelap pun aku dah tak sedar..sedar2 bila diorg risna brsiap mo pg kelas..dan dgn rasa tak bdaya ku kabarkan niat ku tak mo pg kelas..rasa brsalahny tak pegi kelas..*ceh!..sengal je ayat..mcm bajet rjin pula..hik3*..kla,dah pkul10.41am..kepala sdah rasa ok..sbb sdah tdo lama..aku mo pg mandi dan pg kelas Ekonomi Organisasi Industri jam12.30am..terasa perut sdah lapar..*abaikan*..wish me HAPPY today~..daaaa..

8 comments:

+ iNaMoRaTa + said...

dah boleh komen ka ni??...
testing..hukk

+ iNaMoRaTa + said...

yea..dah blh komen..jom2..sila2 lah ye komen..hehee

_tuLanG.iKaN.kEwL_ said...

hoyyeehh~
aku mau komen~
aku mau komen~
ahahahaha...

+ iNaMoRaTa + said...

citt!!
mo komen ka atau mo tambah komen2 ku..hahaha...
bahagia vujie, vadut sdah blk..
jgn lupa take pic vadut minum pkai mug yg mghairahkan itew~

_tuLanG.iKaN.kEwL_ said...

hahaha mo pakai pun malu.. mo gambar apatah lg...
aku sdg bpikir2 mo publish gambar dia ilang mata ba.. haha..
agak2 kena timbak ka aku tu aa?? har3..

-N e Y r A- said...

komen2...

+ iNaMoRaTa + said...

haha..
knapa..jan ba ko malu2 vadut..segan silu kunun..mahal 2..ssh mo dpt mug megiurkan mcm 2..hahaha..
bah?..
knapa mata c vadut 2?..
e..publish la..aku mo tinguk..
blh kita gulak bsama2..

+ iNaMoRaTa + said...

eyra..
sila komen..hehehe