01 January 2009

Destinasi ke UuM




Hai sumer~
Aku dah otw blk ke uum ni..buat kwn2 ku syg dn peminat2 ku *ada ke?..huhu* sabar la ya menanti kpulgan jelita-one yg xbrapa jelita ini..ya la,hari2 kwn2 aku dok tlpon dn msg suh blk uum cpat2..hehe..aku tau dn sedar yg kamu sunyi dn sepi kan tanpa aku..hik3..*sengal*..walhal aku pun xsbar utk btemu ngn korg suma..risna,dayah,amy,pida dn su..sabar yaa!!..xlama lg aku smpi..he..
Oh ya,aku blk uum hari ni xnek bas..nek keta ngn cazen aku..dua pupu belah mama..dia study uum jga dlm sem 2 ambk kos ekonomi..skrg kami ber3 ngn abg dia..abg dia ambk kmi td dkt kL..tp dia stay Perak..so,dia akn drive hanya smpi Perak shj..perjalanan strusnya akan dsmbung olh kmi berdua..dan mjalankan aktvti memandu scra bgilir2..he..
Tgk dkt shawl yg aku pkai..actly bru beli kelmarin dkt jln TAR..cantik kan kaler dia..pink lembut..membuatkan org yg memakainy nmpak ayu bangat!..aku laa 2..td ak mgayakanny dgn plbagai style..namun stlah singgah td di R&R utk solat dn mkan..jd aku mmakainy dgn gaya yg shabis simple..hee..ttp nmpk ok kan?..he..
Then,hari ni 1hb kan?..bkankah sdah dkuatkuasakan kpd para pngguna jln raya agar memakai tali pinggang keledar kpada penumpang2 yg duduk dblkg..so,ak xmlpaskan pluang utk mjadi slh seorg pmandu yg berhemah itu dgn memakai tali pngang kledar utk sit blkg..waa~..azam baru utk mjadi seorg yg baik tlg 2% tercapai..teruskan farina..gambateyo~
Byk lg entri2 yg aku ingin post dn dkongsikan bsma kalian smua..namun aku blm ada wkt yg cukup utk membuatny..termsuklah satu berita buruk yg tlh mbuatkan aku hampir bputus asa..mo tahu apa dia,tgu lah kmunclan entri tsbut pada entri2 akan dtg..ok..im sure i'll tell u about datz..promise..
Kpala sudah pening la~..aku rasa sdah tiba masany stop writing..ak pun dah ngntuk..kla..daaa~






4 comments:

_tuLanG.iKaN.kEwL_ said...

huwaaa aku pun mo abis cuti suda.. T_________T

Anonymous said...

makcik tandas rosak la....
makcik beli baju baru ek.....

+ iNaMoRaTa + said...

vujie~
a'ah..banyak benda mo kena settle..
hari ni free ckit..kelas hbis awal jam12.30..
tu pun dah pg settlekan kedai..
tgl tgu approve sticker utk kereta lg..malas mo turun office hari ni..tangguh esok la..
mo tidur~

+ iNaMoRaTa + said...

eh ko sape lak pnggil2 aku ni makcik..
yg ko 2 muda sgt ke?..
tandas rosak pg la cari tkg servis..
buat apa bgtw aku lak...

huhu..
asal aku angin semcm je ni?..
huhu...