27 January 2009

Tips Kekal Cantik


Hoho..
Mcm tak percaya ja farina pg jogging..haha..skrg msh jogging lg..
Daa~
Post : se T650i

11 comments:

Rezz Fukumoto said...

YE KE KO JOGING NIE..ATAU PUN BEJALAN BATIS AJA KALI AHHH huhuhu...nanti aku nak jua lah mkan omochi tu mcm nyaman jer..ko blajar la buat ah bley kita bisnes di bongawan ah..hehehe

_tuLanG.iKaN.kEwL_ said...

tolong joging dua kali ganda aa..
sekali ganda untuk ko,, sekali ganda lagi untuk aku.. sharing is caring maa.. hahaha...

Duan said...

time jogging pun sempat blogging lg.. joging katne tu? nak gi kejar

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) said...

wah..rajin..akak ni tak larat nak jogging..penat hehe..

dah dapat tengok kan citer pasal zikry rajin tu..

Bukan ape..masa tu ingat nak draf tp ter posting plak tu yg simpan balik pastu publish lambat sikit..lum siap lagi sebenarnya hehehe...

-N e Y r A- said...

wah sudah mula jog! bagos2. mari ber-jog sama2. eyra baru reg nama kat fitness center

MiSya said...

hahahaha...
rajin banar ko ani laii.....ba...baik ta tu...hihi...

reena said...

joging smbl lepak ats batu yek yang... nih byk jogging ke byk lepak...*ihik*

hysMan.. said...

byk lepak/dudok..huhu..
kat mane ye tmpt ni??
mcm lawo je.. :P

Nur... said...

yen selain ko br jogging??
ko ada bt snaman tmbah tggi ka??
abah fara blg ko sdh mkin tggi..hehehe
yen trun kl 6march...aku n fara trun mb ada aneng skali..
jommmmmm bramai22222......

Nur said...

yen...mari tggu upin&ipin...
tp pastu blnja aku tgk dragonball..hehehe
kta bw abah....

faryen said...

ia nor?..
baaaah..ko gila aku ada exam tu 6mac..
mcm saja ja ko ni kan..hahaha...
wkalaaa...aku xdpt pg kL..
baru mo bodek abah..heee..