12 January 2009

Terasa ingin mengupdate

:minimo_02:
knock~knock~
ngeee...
senyum2 dpn laptop..mencari ilham baru utk entri hari ini..
@ehsan01
jap..nak betulkan apa yg patut..
dlm masa yg sama msh mencari2 idea yg menarik
.
.
.
apa yg menarik hari ini yer..
kembalikan memoriku..

kol 8.30 am..
:tido:
bangun pagi dgn bersemangatnya sbb mo pg kelas..abg wei kata sem ni kena rajin..jgn malas2..

jam9.10am..
:minimo_26:
pegi kelas..jln kaki..hari ni pakai high heels..sakit jgk la kaki sbb kena jln kaki pg kelas..ambik masa yg lama utk smpai ke kelas sbb pkai high heels kena jln ayu2..

9.30am-11.00am...
:minimo_40:
kelas ekonomi antarabangsa..best jgk la..sem ni smgat membara2 tuk study btul2..sooo...bagi tumpuan yg sepenuhnya ngn lectrer..tak mgantuk pun..hehehe..

11.00-12.30pm..
:minimo_07:
kelas ekonomi pengeluaran pertanian..kelas dkt dewan seminar..sejuk amat..suppost kelas dkt fakulti..tp sbb ramai sgt org nak ad kelas tu..may b sbb lectrer yg ngajar tu best..so kena wat kelas dkt bilik seminar..erm,tak dpt tumpu sgt..sbb teramat sejuk kat dlm kelas tu..tp lect mmg best gila..Tn Hj Azrae mmg sempoi..heee...

kol12.30-2.00-m..
:minimo_43:
pegi mall..jumpa abg am jap..sbb dia dtg td mo urus pasal dia punya rayuan untuk sambung study..skrg ni dia tgh keja dkt penjara batu gajah Perak..B4 diz dia extend..tp ntah cmana pihak U telah menamatkan pgajiannya..means dia kena bentikan study..erm tu la pgurusan kat sini tak cekap..mcm2 hal..nama je univct pgurusan..tp pgurusan hampeh~

2.00-2.30pm..
:cinonet_30:
pegi pejbat UK ambil sticker kereta..hehe..diorg tukar design sticker baru..maaf..tak sempat mo ambil gambar sticker tu..lupa~..hehehe..pas tu kan..abg yg keje kat kaunter tu..endsom~..hehehe..tp tak mnggugat iman pun~..heee

2.30-4.30pm...
:makan:
menonton citer omputih..apa tah tajuk dia..lupa~..hehehe..mnonton kat bilik sebelah..bilik Risna ngn Dayah..sambil mamam maggie..hehehee

4.30-7.00pm..
:minimo_15:
aku tido~..hehehe..aku mimpi seram..hehehe..sampai skrg aku tak blh mo lupa..

7.30-8.30pm...
:mandi:
aku pg cuci kain dan mandi...

9.00-10.30pm..
:mDuit:
aku pegi mall..ada pc fair dan expo..aku beli pendrive 4GB RM26..dan mouse optical RM15..nnt aku upload eh pic dia..hehe...
*edited*
yaa..ini la pdrive + mouse yg aku beli dkt pc fair tu..comel tak?



10.30-12.00am..
:hello::mum:
banyak benda yg aku wat..pegi cafe Tradewinds..then gayut ngn abg wei..alaaa~rindu amat ngn abg wei itew...mcm biasa la..klu borak ngn abg wei ja..tak penah tak gelak..mesti gelak je...bak kata abg wei..hidup mesti HAPPY..hehe..best sgt borak ngn dia..abg weiii...miss u sooo much~...abg wei dah hbis study pun..tak dpt mo dating sesame..hehehe...pas gayut ngn abg wei..aku makan..makan nasi goreng cili padi+teh ais=kenyang...heee...then borak2 ngn Ris dan Dayah sambil msg ngn bb..

12.00am..
:teran:
sedar2 dah lewat pun..pgilah toilet secara berjemaah..hehehe..sbb tak berani pg sorg2..hehehe..

skrg tgh mengupdate blog ini..
:bofu_28:
.
.
.
aku tak iron baju lagi laaa...
aku nak iron baju la..pas tu nak tido~
nnt lewat pla bgun esok pagi..dah la esok kelas jam8.00am..
huhu..mampukah aku bgun esok pg???...
wait n seee...
heee..
:sitturtle:

GOOD NIGHT~

:cinonet_04:



No comments: