02 September 2008

yeppe~yeppe

:shy:saat ini aku berada dlm kelas En. Saifoul...huhu..
leh pulak dpt wireless kt dlm dwn kuliah ni..yeppe~:mGelak:..
risna dok jeling aku sbb aku bkak laptop...
so,sah2 la aku xdgr ape yg en.saifoul ckp kt dpn 2..hukkk..:jeer:...maaf en.saifoul..rasa boring menguasai diri ini..ampun maaf dpinta..nnt mid sem exam i'll try my best tuk dpt result yg geMpak!!:mStudy:
Walhal bila tibanya exam aku dok merapu je xtahu ape nak jwb..hukk..sbb mjelang exam aku akan buat bende2 yg xbfaedah spt contoh terdekat adalah...TIDO!!..:sleepsnail:hahaha~...ibarat kata abg wei.."buat hal betul la ina ni"...:puteh_8:
Hukk~..dah2..nnt risna leter aku lak..k..gua chow lu..nnt sambung dgn coretan yg lain..
Today..i miss him soooooooooooooooo much~:pandaGeli_01:



Girls Myspace Comments

2 comments:

en_me said...

belajar rajin rajin yerrr.. selamat berpuasa dek farina yg jeliterrr ittewww..

farinajaafar said...

hehe..thanks en_me..
keep in touch..