01 September 2008

1day B4 puasa

:girl_9: 1 hari sblum puasa :girl_9:

Bermula khidupan aku hari ini saat aku mencelikkan mata mlihat jam dbilikku..ya ampun~..sda pkul12.30 tghari..tgn mcari2 dmana kah hp ku..mcari dgn tgn bkan dgn mata~kerna mata brasa mls untuk dbuka..:puteh_3:huhu..<-ayat merapu by farina pkara ptama slps bgn dr tdo..mcm biasa la rutin2 harian kna tpon my hubby tsyg..xdpt ckp lama sbb dia tgh driving pg bw parents dia pg shopping..nak ikot~~~ huhu..apakan daya aku brada jauh dperantauan (tringt lak lagu perantauan..lalala)..nsb bek raya nnt blk kg..klu x..mngis airmata darah la aku..banjir uum ni..tp maaf la yerk risna..aku blk dulu..huuuu..(risna ngn amy xblk)...ksian dkt dorg..nak wt mcmna..lumrah hdp dprantauan<-ayat amy yg aku copy paste.. Dah siap mnd kol 2ptg pegi jitra ngn amy,ris,su dn pida..pegi bli brg2 utk puasa ni..senarai2 brg yg mo dbeli adalah : 1. Telur 1 pack ($8.60) 2. Sardin King Cup ($1.85x6 tin) 3. Maggie kari ($4.50x2 bungkus) 4. Bawang merah 5. Lada cili 6. Sos cili maggie (1 botol) 7. Mee goreng (1 bungkus) 8. Minyak masak (1 plastik) Barang-barang yang tak dijangka dbeli : 1. Aiskrim cornetto (berkat pujuk rayuan gombal si amy..akhirnya ris lemah lalu mbeli jgk..hee) 2. Conditioner sunsilk (stelah mmpertimbgkan kpntinganny..akhrny aku beli jgk) 3. St.ives scrub..(dlm bbrapa hr ni aku rs mka aku mcm byk sgt sel kulit mati..huhu) Stelah brada dkaunter..aku mbilang2 duitku yg ada dlm purse aku..muka toyu tkt xckup duit..stlah kakak cashier mbuat phitungan..alamak!..xckup $10..aku tgk ris dgn mata yg bsinar :puteh_2: dgn harapan dia dpt mberi aku duit..heee...
Blk pg kolej pkul5ptg..trus pg makan..nak mkn puas2 sbb esok dah pose erk..

pas mkn pg mandi dan cuci baju yg 3hari dah xcuci..haha..
:mandi::sidaibaju:

pkul8.15 pg solat trawih..blk dr trawih hujan plak..dah la xbwk pyung..nsb bek tikar sakti sejadah ada..xla bsh btul kene hjan..hee..

penamat cerita hari ini..tgh bfikir2 nnt sahur nak msk ape erk...

******************************************************************************
:. Thanx 2 cik choki 4 diz emoticon

:girl_4::girl_4::girl_4::girl_4:



Girls Myspace Comments

No comments: