18 September 2008

ku r!ndu padamu tahap cipan~


:girl_5::girl_5:
Waaaaa...rindu bangat ma baby Q ijam..urm..lum penah ckp psl dia sblum ni..
so, let me introduce u 2 my beloved hubby[!]..
toing~toing~toing~:mLove:

hehe..ini la dia gerangannya buah hatiku yg byk mberi kbahagiaan, kesedihan, kesenangan dan kesusahan kepadaku...
.....profile wanted[!]....
nama:amiezan b ibrahim
bufday:10/03/1985
umo:23 thn
fall in love:since 2003 wif bloved ina..hee..

*****************************************************

ish..ish..rindu sgt ngn ijam..dah lama xketemu..since bln julai pas cuti final abis..start sem baru dan shingga ke hari byk kenangan yg xdpt dlupakan...*sbb bru2 ni pnh break ngn dia..huhu..sedih sgt time 2..tp break juz 2weekz ja..msg2 xblh hdp tnpa org tsyg..
aku syg sgt sama ijam..aku xblh hidup tnpa dia..aku hrp aku akan bsama selamanya ngn ijam..hingga akhir hayat ini..ceewaaahh..jiwa'..jiwa'..myampah[!]..huhu..
xsbar mo blk raya ni..mo jmpa fmily+ijam+kwn2...
jom balik rayaaaa...balik sabah nek belonnn...:ballon:..<-eh..bkn belon ni..thehehe:puteh_23:

Girls Myspace Comments

4 comments:

Lead said...

yeah......ni baru la betul....tunjuk gambar Bf....

Kadang2 aku heran....la pompuan lain kbnyknnya....tidak tunjuk gmbar Bf dorang......walhal dorang ada Bf

and dorang mengaku masih single.....
kcian dorang punya Bf.....

awek dorang x suda ngaku dorang sbgai Bf.......

aku amat menyokong golongan yg saling sayang menyayangi......antara satu sama lain

p/s: kalu jdi korang bernikah jgan lupa jemput ak ke majlis perkahwinan kamu...hehehehe

+ iNaMoRaTa + said...

lead:hehe..malu aku ko puji mcm gitu..urm..ya ba..nnt aku kawen aku jmput ko..jgn ja ko xdtg dah la..hehehe

amirwashere said...

huuuu~~ feeewwiit!
btul2!! dh ad kapel tnjuk je la!!
nnti msti psgn kte tu x brni curang..sbb sume org dh kenal dia! hahah~

+ iNaMoRaTa + said...

amir:betul2..hehe