14 September 2008

I'M sorry Ma Fwenz~

Hai sumerrr..
Sori buat pengunjung-pengunjung blog ku~:amazed:1st sekali sbb dlm 2-3 hari ni xdpt update blog aku sbb aku bz sgt..jumaat hari 2 seharian berjalan-jln melihat alam..:drive:then kemarin lewat bgun dan mlm kene wat assignment..mo submit dlm minggu dpn..dan smua asgnment kna submit b4 raya ni…aiiii..aku ada 3 asgnment nak kna submit..tensionnyer~:puteh_8:..aku tension hingga kehilgn ayat utk mencoret apa yg sptutnya di coret pada entri aku kali ini..korang summer maaf yee..otak dah jem!!..nnt bila aku dah cool..nnt aku wat entri yg best2 tuk korg sume baca erk..tp aku dah byk cdgn tajuk2 utk entri aku akan datang..:puteh_2:

Akan datang : 1. Berjalan-jln melihat alam di bulan Ramadhan~
2. I’am 22 Years Old oready
3. My LuvLy family
4. My Boyfriendz!! Ops..i’m Not single!
5. My Fwenz~We laugh, cry, and happy together

:. Ku Doakan agar semua teman-teman sentiasa sihat dan ceria swaktu ketiadaan aku..jgn lupa menjenguk2 blog ku ini .:

*abaikan entri ini sbb aku sda kembali..byk entri yg aku kna mskkan..tp mb hjg minggu ni xda entri sbb i've a function..at PWTC..c u there~

Girls Myspace Comments

No comments: