24 September 2008

kepulangan ku di nanti

Entri utk hari ini..
hari ni ak bgn lewat sgt..dan aku 'ter'ponteng kelas lagi..uwaaa...'ter' tu means aku terlajak tdo lg la..adeh3..dah byk kali ponteng ni..mampus la aku...then..hari ni aku akan blk umah family angkat aku..tp plan mula2 kira mo blk esok..tp memandangkan aku nye kelas ptg hari ni batal..so,aku blk hari ni la..ada gak masa mo luangkan ngn diorang..lagipun esok plan mo pg pekan rabu then mo beli kueh2 kiriman org kampung..heee..
sehari berada di umah fmily angkat mkin xdpt post entri..tp insyaAllah bila smpai airpot nnt akan ku post sebanyak yg mgkin sbb byk entri dk dlm kocek ni x dpt post lg..sbb bz sgt ngn assgnment+packing brg..hehehe..
okla2..rasanya sda xada yg mo diungkapkan..sbb aku pun blom mnd lg..emas pmata dkt mata pun msh ada lg..ngeee..
xsabar mo blk 26hb ni..xsbar mo jmpa mama+bapa+adik bradik+fmily smua+hubby ku+kwn2 ku..nnt fmily aku ambik then mlm 2 trus pg shooping..yeaaaa..
ok2..Selamat Hari Raya Semua..Jemput2 dtg rumah..

Penamat entri:agar entri berkaitan ngn tajuk..so..aku mo bgtau smua yg hubby aku tgh tgu kpulgnku.begitu jg ngn fmily smua..kwn2...dan my pets yg byk dkt umah 2..ngee


Girls Myspace Comments

No comments: