14 September 2008

I LOVE MY MAMA

12 september..

My moms bufday..tp disebabkan oleh kesibukan duniawi aku xsmpat mo mskkan entri about my mom pada tanggal 12 september hari tu..tp aku dah wish mama..awal2 sahur lg aku dah tpon mama mo wish bufday mama..tp aku terlewat sdikit sbb wktu aku call 2 my father yg angkat fon then ckp yg my mum sda tdo..aiyooo:crazypanda:..tp xpa..esok msh ada:girl_4:..esoknya aku wish mama..tp sda lewat pkul3.30ptg sbb pg 2 aku pg jln2:drive:..tgh2 drive then baru aku ingat yg aku blum wish mama lg..then, aku msg mama n wish mama..mama said that:”thank u kak ina..mama luv n miss u”..hehehe..aku rasa sungguh sedih sbb rindu ngn mama sgt2..:pandaGeli_21:

:mercun1:Lets talk about my mum..:mercun2:

Mama seorg wanita yg kuat..mbesarkan 6 org anak (aku dan adik-beradikku la 2)..dgn perit getir seorg ibu, mama mbesarkan kami dgn pnuh kasih syg..mmg la slalu kna mrh..tp masakan pokok bgoyang jika x ada angin kan??..so,mrh2 ibu pun mst ada sbb..sbb kami nakal..:pandaGeli_14:..hehehe..My mum seorg ibu yang sabar dan tanpa dia siapalah kami semua..mama, seorg kakak yg bjiwa kental..my mum anak sulung kpd 9 org adik beradik..mst penat kan jaga bgitu ramai adik..so, sbg kak long mmg aku respek mama aku seorg kakak yg baik..dia sgp bkorban demi adik2nya..kdg2 aku rasa geram jgk kpd sumthg2 yg pnh brlaku yg mlibatkan mama aku ngn adik2nya..tp bila fikir2 balik..klu aku pun aku sgp wat apa saja demi adik-beradik aku..even aku xda duit..aku akan bg duit dkt adik aku bila dia perlukan duit, top up..dan sumthg2 mcm baju..mainan..makanan..etc..aku sgup wat apa sja utk mrk..so,xkisahlah klu mama aku leh mcm 2 dkt adik2 dia kan..org kata cubit peha kiri terasa peha kanan…hehehe..

My mum seorg cikgu dkt sekolah rendah..dah lama mama jd cikgu..since aku msh kecik2 lg..rasanya wktu aku tadika kot..so,bila aku ngn mama jln ja pg pekan..bila terjumpa anak2 murid mama aku mst diorg akan ckp..ustazah~ustazah..dgn nada comel2 manja diorg pngil mama aku..aku senyum kelat ja tinguk dorg..heee..ops...mama I ustazah la..tp xla pakai tdg labuh pun..steady ja my mum ni..tp didikan agama ttp di utamakan..alhmdulillah...bila org tnya aku bangga x dilahirkan oleh mama aku..aku akan jwb dgn mata yang xberkelip dan nada penuh smangat..AKU BANGGA JADI ANAK MAMA..klu blh tiap2 hari mo ckp dkt mama yg aku syg mama sgt2..aku bangga jd anak mama..then..aku harap mama akan bangga aku ni anak dia..

Sebelum mengakhiri entri ini…

Wish 2 my mum..Happy Birthday Mama..semoga pnjang umur, sihat2 selalu, happy2 selalu, Bahagia selalu, dan murah rezeki..hadiah yg terbaik utk mama..adalah kejayaan dan kebahagiaan dari anak-anakmu..i love u mama..sooooo much..

Terima kasih untuk kehidupan ini..


Gambar bersama mama tersayang~



:h::a::p::p::y: :b::i::r::t::h::d::a::y: :m::a::m::a:



Girls Myspace Comments

No comments: