05 September 2008

WeiRd???

Hukkk~ ayat pertama : sepatutnya entry ni gue' post mlm semalam..atau dlm erti kata lain kelmarin mlm..ttp mmndgkan aku ade xm hari ni..so,smlm aku study la ngn bsguh2 nya:mStudy:..hehe..pg study ngn abg wei, fendi ngn e-pol..tu pun e-pol dtg lewat sbb dia pg mana ntah..hee.. so..biar aku cita about my life yesterday...

2hb september 2008

Today, is my weird day..its bcoz i wear sumthg weird..ya ka?..aku rasa xweird pun..tp stlah aku servay..dlm 25% rakyat Malaysia mgatakan yg aku mmg ganjil..hukkk!!:pandaGeli_30:..Not me!..tp my shoes..tp org tgk jgk aku dr atas smpai bwh..dr bwh smpai atas..huhu~ so, itu membuatkan aku brjalan dlm keadaan yang asyik pandang ke bumi..(merendah diri laaa..):mHurm: Terlintas difikiran aku..its that aku pkai xsesuai lgsung ke kasut ni???..aiyok!!..teringat kata2 ana.."ko ni xpndai fesyen langsung!!<- ayat ana yg tlah di plagiarism oleh aku.. Korg tgk la sikit dress up aku hari ni..then help me..bg komen sikit tentang dress up aku..but aku rasa dress up aku ok..cuma kasut aku tu kureng sesuai sikit..hukk~
Picture up
load by me..and please leave a comment...:girl_10:


Penamat cita hari ini..aku akan pergi ke c-mart utkmembeli kasut yg lain..hukk~


:t::h::e: :e: :n::d:


Girls Myspace Comments

No comments: