14 September 2008

Happy BiRthday Kak Eg


:ballon:Entri kedua pada hari ini~:ballon:
~HAPPY BIRTHDAY TO YOU KAK EG~ Hari ini adalah Bufday kakak aku yg sulung.. Happy bufday kak eg..semoga panjang umur,bahagia selalu,sihat selalu,ceria selalu,dan cepat bertemu jodohnya…kakak aku yg sulung ni namanya adalah Norhafizah Binti Jaafar..a.k.a…kak eg..umor sda 25 tahun dan bakal melangsungkan perkahwinannya pada hujung tahun ini dengan pilihan hatinya abg feisal yang berasal dari kelate..hehehe..so kpd smua jemput2 la dtg di majlis perkahwinan kakak i yg sulung 2 pada 12.12.2008 bertempat di kediaman kami di salji Villa, kg.sri malawaring bongawan,sabah..hehehe..ni 1st time adik beradik aku yg kawin..so,xlangkah bendul r..hehehe..aku dah dpt rasa kemeriahan pada majlis itu nnt..aku yg rasa xsabar dan sgt terujaaa!!!..heheheeh..xblh mo cerita lebih2 psl kakak aku ni..nnt dia marah ngn aku sbb dedahkan identity dia..hehehe..sbb dia sejak kebelakangan ni garang gila siot!!..hehehe…tp she’s a kind girl..and open minded..mgkin dia stress ngn kerja kot..tu la slalu mrah..tp klu ada apa2 dia jga yg dcari..hehehe..lg 1 dia rajin blanja kami mkn pizza…hehehehe… Happy bufday kakeg..sweet 25..hehehe..jubli perak dah..hahahaa..jgn mrh nnt cpt tua..umo ja tua tp muka nmpak muda ni kakak aku ni..hehehe.. Nnt aku akan mskkan entri psl family aku yg lain..tp xtahu bila sbb bz sgt..tp i janji akan mskkan jg untuk cite 1 family aku..hee

Happy Birthday Kak Eg sweet 25 Semoga panjang umur dn dmurahkan rezeki Semoga Happy2 selalu

:hippie:





Girls Myspace Comments

No comments: