31 March 2009

Together Forever


:cinonet_05:

Date : 31 Mac 2008
Mood : Happy

okaayyy~
im happy today..coz hari ni saya keluar berjalan dan beriang ria bersama abg wei dan kwn2 nya..oh ya..sudah lama tidak update ini..hari-hari yg berlalu..

29 Mac 2007
hari konvo senior2 cosmate saya..saya bersama risna dan appy pergi ke Dewan Mas untuk menjenguk senior2 saya yg berkonvo..namun sempat jumpa abg iQbal, abg feisal dan abg wei ja..jumpa kak faiz ptg wktu dia otw nak balik dah..itu pun terserempak..klu tak,tak jmpa la..memandangkan cuaca begitu panas terik..saya tidak mampu bertahan untuk terus menunggu di perkarangan dewan..dah la ramai org..saya hampir pitam di buatnya..namun,,sumthg happend on datz day yg saya tidak mampu lupakan..membuatkan saya masih tertanya2 hingga kini..why?kenapa?...hurmmm..amat susah utk terima hakikat itu..nvermind..biarkan tinggal tnda tnya..huhu..then,,saya pernah bgtw pasal abg wei tak konvo sem ni..upanyaa tipah saya tertipu!!..abg wei saja nak buat suprise kunun katanya..hampeh betul..tapi tak apa..jnji dia dtg konvo..heee..abg bal ngn abg feisal pun ada..sempat gak lepak ngn diorg..best! suka lepak ngn diorg..
then,,sebenarnya tak sempat ambil gmbar dgn byknya wktu tu sbb panas yg melampau..saya tidak tahan okay!..saya tkut kulit saya bakal menjadi gelap..wlupun sdah memakai cream uv clinell..saya tidak mampu juga menahan panas terik itu..huhu..tak apa la..bakal upload later..bila ada masa lapang..

30 Mac 2009
kelas berjalan spt biasa..namun..saya mahu kongsi kegembiraan saya ini..mari adik mari abg!!..saya mahu kabo ke kamu..bahawasanya kelas saya pada hari ini iaitu pada hari isnin dan khamis secara rasminya TELAH HABIS!!!...yaaaaayyy~isnin tersebut adalah kelas last..soo,khamis ni saya blh bangun lambat!!..yeaahh..yeahhh..yeahhh..ops!jangan ter'OVER' happy pula..final exam bakal tiba~lalalalala..

31 Mac 2009
okaaayy~
citer pasal hari ni..bangun pagi jam8.45 sbb ada kelas ganti hari ni..
then, saya ingat hendak mkn tengah hari bersama abg wei..tp beliau telah mengajak saya keluar berjalan2..hellooo~bukan berdua sahaja okay! beramai-ramai..namun mostly yg pegi semua yg ber'couple'..ok enough! kembalikan persepsi anda ke jln yg lurus..jgn ada yg menggosip kami okay..nnt ada pula 'paparazzi' yg dtg serbu bilik saya nnt..pergi ke jitra menaiki kereta fariq..bersama chuck,awek chuck ana,abg wei dan saya..dan ada lagi rombongan cik kiah yg lain dgn menaiki kereta yg lain..then smpi jitra, pekena kfc dulu..opss..maaf! saya boikot kfc okay..tapi sdah ada yg ingin belanja..saya pun 'rezeki jgn ditolak,musuh jgn dicari'..bedal je la..hehehe..sumthg happend wktu mkn..okay tak mau cerita..biar lah rahsia..sapa yg nmpak..'untung'..hahaha..

then,,lepas tu pergi Aneka Mall..geng2 yg lain pergi bermain bowling..saya bersama abg wei membawa haluan sendiri..kami layan karaoke dan game je..tak mau la main bowling..huhu..menyanyi 8 buah lagu..huhu..ibaratnya mcm artis pula..yg tak tahan boleh pula duet lagu P.Ramlee dan Saloma..hahahaha...then,,main game lumba kereta..hahahahaa..saat yg saya sukar untuk lupakan..best gila..hampir keluar perut saya ketawa..abg wei!!harus ingat.hehe..lepas layan game,,pergi solat zohor jap..pas tu pergi layan movie...filem K N O W I N G..pergghhh!!best giler laaaa movie dia..pergila tgk yer..saya tlg promote!!..hehee..sumthg happend..juga tamau cerita..bakal menimbulkan kontrovosi..hehehe..hingga kini..saya msh tersenyum sendiri2..heee..senyum...
:cinonet_30:

2 comments:

IxoR@ said...

Panjang post ni...

Akak rasa cam baca cerpen but best ...yg penting rasa hepi kan...."together forever"

farinajaafar said...

hehehe..cerpen yg mencuit hati..
alamak..puji diri sendiri pula..hehehe