22 October 2008

Majlis Sukan COB

:pandaGeli_01:
Hello semua~
upload photo lg..
kali ini en3 mengenai Majlis Penyampaian Sukan COB..[college of business] yg berlangsung baru2 ni pada 16hb okt 2008..[hehe..baru bkesempatan mo post]..huhu
Bertempat di padang Kompleks Sukan
cuaca pd mlm 2 xok sbb hujan renyai2..kesian dkt budak2 yg join perbarisan..
sukan2 ni dah lama berlangsung..ada yg before puasa..dan ada jg after raya..byk sukan2 yg dipertandingkan spt bola sepak,sepak takraw,rugbi,bola baling,bola jaring,futsal,badminton..dan..xtau lg ape..hehehe..


Ni gambar bdak2 junior yg join ptndgn perbarisan..dapat Johan..mmg mantap la..hehehe


kesian dkt diorg sbb hujan..kontinjen Dpp Proton [Dpp kami la 2..hee..] xpkai pyung sbb xda yg bwk pyung..huhu..ksiannye


haaa~yg ni comel..maaf la gmbar terpaksa diambil dr jarak jauh..sbb duduk dkt astaka..lgpun hujan..ni gmbar budak2 Sk.Bandar Baru Sintok.skola diorg dkt je ngn tmpat kami..bdak2 ni comel sgt..diorg main 'pancaragam'..hahaa..lantak la aku xtau mo pnggil apa..diorg menari..then diorg pusing2..comelnya..teruja aku tengok..hehe..ingat pla dulu2 wktu skola rendah..sbb join jg kelab ni..hehehe..dan penah dpt tmpat naib johan je..huhu


Gambar2 yg dpt ditangkap mggunakan hp aku dan e'eyh..banyak lg..tp dekat camera kwn2 ni..x ambik lg..hee

aku dengan bangganya bersama medal+papan tanda itew..hehehe


aku wif e'eyh..
org kata muka aku mcm sama ngn e'eyh..betul ke???..mayb if kami senyum kot..


gmbar2 interprem by abg wei..huhuhu


aku :: abg wei :: e'eyh
:minimo_20:
sama x muka aku ngn e'eyh??
little bit la kan?..aku pun baru prasan wktu membr aku yg gtw..then pkcik refree wktu kmi main futsal pun penah ckp..hoho..mgkin kah aku dah xlama lg mati??..hehehe..sbb dah byk kali jmpa muka yg sama..ntah laa..

penamat entri:yes2..aku dah dpt 3 award utk sukan futsal ni sepnjang aku ddk kat uum nih..hehee..

Girls Myspace Comments

1 comment:

Anonymous said...

anda kene tag..
sila msk http://stillforever.blogspot.com/