07 October 2008

nothing to say+blurr

:minimo_43:
update!!
btw..aku xtau mo cita apa utk entri hari ini..aku msh lg berada di rumahku syurgaku..hoho~means aku blm plg lg ke syurga ilmu ku uum terchenta..hehe..
internet dkt umah ni slow so its make me mls mo on9..mo kena tunggu berjam2 utk membuka page ku ini..hehe..mana da la smapi berjam2..plg2 pun 10minit..tp 10min tu lama juga kann??...
urm..actually aku sudah berasa mengantuk!!!..kucing aku pun dah tdo..padahal td bukan main cergasnya dia ke sana ke sini berlari2..sampai laptop aku pun dia 'redah jerr'(bila mgunakan ayat ini kena guna slang2 mcm nadia af6 2)..ebell sudah diulit mimpi..opss..kucing pun pandai jga ka bermimpi?..hehehe..
:minimo_25:
mata ini amat berat sekali..kepala ini sudah pusing hampir mgelilingi bumi..
namun dalam hati aku cukup bahagia sbb rasa tenang yg amat assgnment sudah aku email ngn kak wa..rabu ni kena submit..tp 2 assgnment by group..so aku wat jga la apa2 yg aku termampu..hrp2 hasil gbungan bbrapa idea2 pakar2 ekonomi ni hrp2 blh r Puan 2 trima kami nye asgnment ni..hehehe..
:bofu_47:
sudah laa!!..aku sdh xtahan utk mengupdate antivirus ku ini..biar ja la xberupdate..sudah lama aku menunggu..tp baru 40%??????...omg!!..lama gilaa!!..
au kena tidur..plan esok mo pg kk ngn nonoi..tp xjadi la sbb rasa malass mguasai diri..plan mo jmpa babyQ trus..sbb dia dah blk kk kmarin..kene kerja hari ni..B, sori xdpt pg kk esok..jmpa nnt ja dkt airpot ok..B kena ntar ayg juga!!xkira!!..:cinonet_25:NO EXCUSE!!..hehe..kejamnya aku..

penamat entri hari ini : entri pasal raya akan sy post secepat yg mgkin..sbb gambar2 lom transfer lg dlm laptop..mayb tomorrow i'll post it..apa2 pun..esok plan mo pg salon ngn nonoi..hrp2 xhujan..ngee..



Girls Myspace Comments

2 comments:

~Cinta Cukulet~ said...

masih kat umah lagi? lamnya cuti..nih jeles ni hehe

su said...

adik akak balik da ke uum...5hb aritu sampai...bila farin nk balik ke uum?