18 October 2008

Aku Sudah Berat????


:cinonet_17:
yea..aku sudah berjaya menambah berat bdn k..pada thn lepas beratku hanya 35kg shj!!..dan kin dgn rasa bangga ingin mengisytiharkan bahawa beratku sdah mjadi 39-40kg..aku lebih berat dr amy,risna dan pida..ngeee..org kata bdn ku sdah ideal mcm ni..xtlalu kurus dn jg xtlalu gemok!..huhu~
target thn depan:..42kg..ngeee..

Girls Myspace Comments

3 comments:

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) said...

huhu...kurusnye...kalaulah akak diberi peluang kurus macam tu...

Dapat gak merasa dulu..masa sekolah...kurus sampai ade org suruh minum susu byk2 kasi gemuk...

Kurus bukan ape...hari2 g sekolah jalan kaki..bukan dekat..jauh... dgn beg yg berat...

Skrg lepas dah dapat lesen kete yg start jadi gemuk tu pasal kurang senaman ler...pas tu makan tak hingat donia gak...main belasah asal sedap ish..ish...bilalah nak kurus balik hehehe...

_tuLanG.iKaN.kEwL_ said...

farin,
aku rasa berat ko skrg sda ok..
ok la ngn tinggi ko kan..
klau ko mo tmbh lg teda masalah..
jgn ja ko jadi mcm c bon wktu dlu2..
hahaha..
ops censored..
sila strike..
hahaha..

+ iNaMoRaTa + said...

haha..kak nrina..nnt blh hari2 jln kaki g membeli belah..hehehe..
adakan cdgn yg berkesan??..hehehe


ujie..eh jgn jd mcm 2 sda..hehe
ops terkata sdah ia..jga2 g..hehehe