25 October 2008

Ceritera Cinta

:i::j::a::m:
:i::n::a:



erm..aku rindu sgt ngn hubby ku ijam..hoho..
rindu sesgt..hee..sbnarnya kami baru je gaduh smlm..tp xla gaduh teruk..cuma aku ja yg mrajuk xtentu pasal...ah?..xtentu pasal ape..sape suh dia tido dulu..tgh2 msg blh plak tdo..aku ni kemain tngu msg dia..ingt dia g toilet ke ape ke..call smpai 10 kali xngkat..last2 angkat upanya ttdo..hampeh!!..aku rasa cam mo mgamuk ja dan btukar mjadi makluk hijau itew..hoho..
sedih2..terus hilang mood aku mo teruskan menelaah pelajaran<-alamak!!skemanye ayat..hoho.. aku rindu ngn baby ku ijam..hoho..sekejap hubby..sekejap baby..yg mana 1 ni??..walhal yg penting org yg sama kan???..hehehe... ntah la bila utk kembali ceria balik..sbb ijam blum pujuk lagi..hohoho..lagi hampeh!!.. urm..pic ni sangat comel..hehehe...


buat hubby ku ijam..
Sayang..
maafkan aku andai pernah melukakan hatimu
tiada niatku untuk berbuat begitu
aku perlukanmu..
seperti kau memerlukan aku..
cuma yg ku pinta..
hargailah diriku..
seperti mana aku menghargai dirimu..
andai kau tahu..
diri ini tak kan bisa ceria tanpa dirimu...


jiwa~jiwa~
amat teruja dengan entri ini..hoho~

Girls Myspace Comments

No comments: