20 October 2008

Konvokesyen Day

:minimo_43:
Toing~Toing~Toing~
huhu..entri hari ini mengisahkan tentang kakak2 senior ku yg konvo..
waaa.xsgka eh masa berlalu dgn cepat..cam baru je main2 ngn diorg..gelak2:mHaha:..g ronda2 alam:drive:..tup2 diorg dah konvo dah..sob2:girl_1:..sedih lak bila dfikirkan blk pas ni mmg sdah jrg nak jmpa diorg..apatah lg bila aku pun sdah mo hbis study..thn depan insyaAllah hbis la aku study..then praktikal..pas tu grade..huhu~sekejapnya..
cuaca dkt UUM yg xtentu skejap hujan dan skejap panas membuatkan semuanya xberjalan lancar..ye la dgn hujan lebatnye pas 2 ssh mo bgerak ke sana ke sini..sian fmily2 yg dtg dr jauh..kena2 lg klu xda transport..espc family yg dtg dr sabah n sarawak..huhu~beta tumpang bersimpati..cane la aku nnt eh??..
[mengelamun jap sambil memikirkan keadaan masa depan]..
sambil2 2 jom tgk gmbar2 yg aku capture..:mCamera:

suasana persekitaran yg sibok dan dgn keadaan cuaca yg panas terik..uhh~habis kuar peluh aku..[mcm2 perasaan yg ada wktu ni pada semua org]



haa..let me introduce to keluarga angkat aku..ni kluarga angkat aku wktu aku wat 'baktisiswa dkt Kg.Balung,Tawau Sabah...yg grade 2 anak diorg..kak junita..dah lama aku xjmpa fmily angka ku..biasala jauh kan..dr area aku mo p tawau ambik masa 12jam perjalanan..pun jrg tepon sbb sibuk ngn kehidupan duniawi..assgnment byk+bisness..hum..maaf ya bapa+mama...xpala nnt farin hbs study nnt farin jln2 pg sana k..dan..congratz to kak ita..


haa~ni la kakak2 senior aku 2..ada sorg lg..kak along..tp dia aku xjmpa la..xda kabar berita dr dia..let me introduce u to kak azie,kak ekin dan kak eny..hehehe..rapat ngn diorg sejak aku sem3..waktu 2 rumate ngn kak azie..kak ekin ngn kak enot duk bilik sebelah..so kami byk hbiskan masa bersama2..makan+menonton+bersiar2+pg pasar mlm+pg mall+borak sana sini..hehehe..best sgt waktu 2..mmg xblh nak dilupakan..and..i'll miss them..huhu~
kak azie,kak ekin,kak eny,kak along...Congratz...


pelbagai pose dari aku ngn kak azie..Tq 2 abg jas sb tlg capture pic2 ni..hehehe


jeng~jeng
hahaha..sori kpd kedua2 nye sbb upload gmbar nih dan mjadi tontonan umum..
nih adalah kak azie wif her fience abg jas..ngeee
akan get married xlama lg..k doakan semoga bahagia2 selalu..hehehe

:fatpanda:

penamat entri : study farina...xlama lg exam nih!!..hehehe:minimo_40:


Girls Myspace Comments

No comments: