08 July 2009

Update Lagi

Haha..
lately entri saya tiada tajuk yg best utk tatapan korg semua..
now,,saya berada di dalam Lab fakulti kerana kelas saya pukul 11.00 am batal..huhu..mcm tak besa pula kan kelas batal ni..padahal dalam hati suka bangat!!..huhu
then..lepas ni ada kelas lagi pukul12.30pm until 2.00pm..then ada gab 1 and half hour..mayb akan melepakkan diri di cafe lego..sambil usha budak2 junior yg hendsom²..huhu..highlight ckit perkataan hendsom tu..sbb tak layan yg tak hendsom..hahaha..
then,,smbung kelas pkul3.30pm until 6.3opm..huhu..penat seh..pkul6.30pm balik kolej menaiki bas..haha..mcm takda biasa pula menaiki bas smpai highlight perkataan bas tu dgn sebesar besarnya..haha..pkul8.00pm until 11.00pm ada kelas lagi..tapi takpa..pegi kelas malam menaiki kereta..sbb malam kan..aish..ada apa dgn malam??..mcm² ada..huhu..
okeyla..saya rasa sudah mau mengundur diri..ramai lagi para mahasiswa..ceh..mahasiswa kunun..mau guna ni komputer..nnt ada pula penjaga lab ni dtg sambil ketuk² meja kata di sini bukan tempat update blog!! haha..
mengundur diri..nnt klu update guna lappy baru saya msukkan picta okey..
lastly..rindu semua..huaaa..

No comments: