23 July 2009

Majulah Sukan Untuk Negara

Date : 21 JuLy 2009
Location : Sime Darby Lake, UUm


notes :
sangat seronok main kayak..hehe..coz,,ni la first time seumur hidup saya naik kayak..hehe..mcm tak percaya bukan..hahaha...tak pa gelakkan saya..saya takda kisah..hehehe...
pergi ngan rumate saya,,fiza dan fuza..and da frends..piey-piey dan iLa..









Date : 23 JuLy 2009
Location : Court Tenis DPP Muamalat


notes :
ptg tadi main tenis..hehe..best tau..dulu penah join tournament Tenis bergu wktu form 2 di SMK.Benoni partner wif Effa...alhamdulillah dapat naib johan..hehe..mcm tak caya kan..sbb si Effa tu yg terer..saya cuma tumpang ketereran ja..hehehe...
main ngn piey2,,QiLa a.k.a kilut dan juga my rumate fiZa..
thenn..hasilnya..sakit dan lenguh tangan..hehehe







1 comment:

Anonymous said...

eh.....tau main tenis yea???? saya pun ada reket tenis....saya Ko-k tenis dulu(masa muda-muda dulu)