07 July 2009

Update

hai sumer..huhu...
update..update..
kini saya sudah berada di uum..okay..berada di kolej penginapan yg baru..dgn suasana yg baru..huhu..best juga la..not bad..hehe..
update secara pantas kerna meminjam dgn takda tahu malu broadband si atie..hehe..oh ya..uda duduk se-kolej dgn my schoolmate waktu skola di SMKa Limauan..azieatie..huhu..
esok ada kelas jam 11am..until 11.oopm..okay..sehari suntuk pergi ke kelas okay..rajin kan..haha..
jgn puji saya lebih2..takut saya lupa diri pula..hehe..
okeyla..saya mau balik bilik saya..sbb skrg ni tgh melepak bersama atie, pida dan juga rosiatimah..haha..my junior waktu skula di Limauan juga..farah,ujie,nor..ko ingat ka ni simah?..hahaha..mcm biasa la..gosip ni byk ni..haha..
ok2..mengundur diri..
daaaaa....

2 comments:

IxoR@ said...

salam kembali ke kampus...

lama tak bersiaran di sini, sihat tak?

farinajaafar said...

hai kak ixora..
alhamdulillah chat juga..kakak?..
dgr hari tu pg kk..
how about ur holiday di sana?..
sori klu awal tau kakak pg kk sy bw kakak jln2..
lama xon9 blog..tu yg terlepas tu..hee..