23 July 2009

karaoke sampai mati

eh..eh..
saya tidak kata saya mati..
cuma hanya sebagai perumpamaan sahaja..kawan2 jgn risau la ya..i'm still okay..hehe..ya laa..klu bab2 karaoke ni saya memang addicted sikit..bukan lagi sikit..banyak!!..hahaha..

hendak di jadikan story mory pada hari yg berbahagia ini..
al-kisah..
pada hari isnin yang lepas..me wif my adik2 junior pergi ronda2 alor star..hehe..mana ada ronda habis pun..jalan2 ja di sebahagian tempat such as pegi beli hp chombee dekat sentosa..then,,pegi ke city plaza apy mau pegi beli kasut sambil kami ni mencuci2 mata..window shopping la kunun..haha..
then lepas tu pegi mkan kfc..mcm biasa la..chezzy wedges almost da first one..hehe...
then,,setelah kenyang perut dan bertambah boroi..kami pegi layan karaoke dekat tesco mergong..huhu..gila la seronot sangat berkaraoke tu hingga kami hampir2 lupa diri..sedar2 uda pukul 6.30 ptg..haha..layan berbuah2 lagu..ada juga la dalam RM8 habis berkaraoke..hehehe...itulah yg dikatakan berkaraoke sampai mati...hehe..
lepas layan karaoke kami gerak balik uum..smpai uum pun sudah hampir malam..gelap gulita ja..nsib baik chombee yg drive ya la dia punya kereta kan dia la yg drive..klu tidak terpaksa la saya meraba dalam gelap..hehe..mata ni sudah menunjukkan usianya..huaaa...kembalikan keremajaan mata ku!!!!...

ok laa..mcm tak biasa pula bila entri saya takda tempek gambar kan..
sooo..harus la meng'upload' gambar2 kami yang comel2 belaka...hehehe...


ok2..
uda layan gmbar kan..
i blah dulu k..
daaaa...

No comments: