12 July 2009

Feel Not Very Well

Hujan..Hujan..
Hujan dari semalam tak berenti lagi..so,,today life budak2 uum agak kelam kabut sedikit sbb hujan sgt la lebat dan takda tanda2 mau benti..bg sapa2 yg selalu jln kaki dan naik motor tu terpaksalah agaknya berebut2 dan beratur panjang ingin pergi ke kelas..saya??..huhu..nasib baik kelas saya lewat sedikit..so,,takda la rush sgt..tapi hari ni saya naik keta ngn cazen saya..so,,takda la kena beratur panjang semata² mau menaiki bas tu..hee..
btw,,hari ni saya kurang sihat sedikit..bukan sedikit..banyak juga..tapi msh mampu mau update blog..haha..beri tepukan gemuruh kat saya sbb ada semangat jitu tersebut..
ntah la lately rasa badan tak tentu rasa..sekejap rasa panas..sekejap sejuk..sekejap rasa pening..sekejap tidak..sekejap mau demam..pas tu jap lagi okey pula..haaiih..lain mcm ja kes kesihatan diriku ni..hehe..
Virus H1N1??..huhu..simpang jauh2..sbb dekat sini pun udah ada student yg di kuarantin kan kerana menghidap virus itu..klu virus laptop tu bolehla kita scan dan delete..virus yg ni saya tak tahu pulak..hehe..tapi,,semakin hari spt nya semakin bertambah bilgan yg sakit..ermm..risau jugak..tapi takpala..my mum said,,penyakit tu kan dtgnya dr Allah..if Dia mahu kita sakit..elak mcmna pun kita akan sakit juga kan..soo,,satu je..TAWAKAL byk² dan DOA byk²...moga² dijauhkan segala penyakit yg berbahaya tu..heee..
oklah..uda penat menaip ni..perot rasa lapar..tapi saya takda selera mau pegi makan..jap lagi kelas saya pukul 3.30pm pula until 6.30pm...
okla..mau chow..
daaaa......

2 comments:

IxoR@ said...

Banyakkan rehat...makan ubat...

Doakan dear cepat sembuh ya...nanti boleh update blog selalu.

iNaMoRaTa said...

hehe..
thanks kak ixora..
wish u chat2 slalu juga..hee