24 December 2008

sebuah kisah klasik

hai sumer~
:pis:
hari ni aku amatlah dan tersgt la penat sekali..hehehe..sbb hari ni aku ngn family2 ku pergi ke kL..kuala Lumpur ya bukan kampung Laut..hehehe
ya apun amatlah penat diri ini bila mengangkat tanggungan brg2 yg berat2 itu..dari kL sentral dan menaiki KTM lalu berjln kaki menuju ke hotel wira dimana mereka2 sdg nyenyak tdur kerana kepenatan..walhal aku sdg mencurah2kan ideaku di atas tinta punat keyboard ini..hee..
jam mnunjukkan jam11.45pm..urm..ada bbrapa minit ja lg mo krismas..
waa..jgn la ada yg mgtuk pintu hotel kami ini dimlm2 buta sambil mnyanyikan lagu2 krismas itu..hehehe..nnt ada pula yg kena siram guna air segayung..heee..
esok pagi2 dah kena bgun awal sbb esok kena gerak pergi ke Hentian Putra..sbb jam9.30am naik bas pergi ke kelantan..26hb kakak ku ada majlis kawin pula disbelah pihak laki..
dan..aku amat teruja kerana esok adalah my 1st time pg ke belah timur..kelantan..terengganu xpnah pgi lg..hehe..walhal thn depan aku abis dah study..adeh..bila la dpt pg semenanjung lg klu aku dah hbis study..mst susah sdah..hehehe..so kena pg menjelajah semenanjung la dulu sblum hbis study ni..aku xpnah pegi johor,terengganu,kelantan,n.9,selangor ja lg..yg lain2 negeri tu sdah pnah pg..hehehe..xpa la..pjg umo akan pg juga nnt..heee

hehehe..
hatiku terdetik seketika bila my xbf *feyz* kontek aku blk..hehehe..bila teringat wktu bercinta ngn dia dulu rasa rindu dan lucu pula..hehehe...ntah la..cinta monyet kan..hehe..
skrg ni msg2 pun sdah ada couple..dia pun sdah ada gf..
i wish dia akan hidup happy selalu
even di mana pun dia berada..dan apa pun yg dia lakukan..
feyz..usah diingat kisah lalu..u have someone waiting for u..me too..arien harap kita akan jd kawan..kawan yg baik..hee..fey skrg tgh kerja dkt kL..urm nda sgka la pula blh terkontek blk..itu pun dari ym..hehehe..rasa happy sgt..hee..urm..mR.boo jgn jeles tau..hehehe..xkawin lg kan?..hehehe..
buat feyz..
sebuah kisah klasik untuk masa depan

ooo..merry christmas...
buat yg beragama budha..hohoho..

kla..diri ini sdah terlalu mgantok..gambar2 nnt sy upload k..
merasa diri ini terlalu mls mo upload gambar..hehehe..
daaaa~
:huarg:


No comments: