22 December 2008

entri lapuk!!

Hai sumer..heee..
sudah lama nda berblogging..rasa rindu di hati menerjah minda dan emosi..wakala~
urm..actually aku baru ja menghabiskan duit ku dgn byknya dgn membeli celcom broadband..


waa~ adakah itu satu pembaziran atau pelaburan duniawi??
urm..xpa la..atleast aku xperlu bersusah payah utk turun ke galeri ataupun bertenggek depan pintu bilik aku untuk mndptkan signal wireless itu..hehee..
so,pas ni leh la aku sambil berbaring ataupun bertiarap ataupun tunggang terbalik di atas katil aku yg empuk utk beron9..yeaaa...
tp sbnarnya niat di hati ini ingin membeli sepasang kasut baru b4 blk kL nnt..huhu..
xpa2~nnt blh minta ngn mama lg..hehehe..:kih:

urm..ari ni sdah ari sabtu..actually esok my member kawen..member sama2 skola wktu middle school..tp aku xda member la mo pg..so aku msh membilang jari2 ku termasuk jari kaki ku utk membuat keputusan samaada akan pergi ataupun tidak ke majlis tersebut..mcm mls mo pegi..tp member kawin..xkan xpegi kot..lgipun kawin hnya sekali..urm..what should i do???...
pegi ka xpegi ni???....huhuu:cinonet_46:

oh ya..gambar2 weddg my sist aku lom upload lg..insy akan upload scepat mgkin sbb msh dlm proses mengedit lg..sbb xnak ambik ruang yg byk tuk gmbar2 tu..sbb byk sgt gmbar2 yg nak diupload..hehehe..btw,penat juga la masa weddg my sist hari 2..smpai kwn aku yg dtg aku xterlayan...apa tdk nya..bukan kakitgn xckup..tp org yg dtg terlalu laaa ramai..hehehe...so,sah2 la memerlukan kepantasan yg agak pantas utk memberikan khidmat layanan yg terbaik...so,aku ngn cazen aku dgn tanpa berfikir pjg menggerakkan kaki dan tgn utk membantu..kakak spupu aku sampai tlg cuci pinggan dan magkuk..aku ngn cazen aku dynaz (huhu..siti)..bekerja sbg pelayan dan kerja mengemas meja dan pingan mangkuk yg sdah org hbis mkn..hehe..penat seh..hehehe...dah la tdo xckup..huhu..tp xpa..yg penting harapan majlis tersebut berjalan dgn lancar...hehehe...tunggu eh gmbar2 yg akan aku upload nnt..hehehe...

ok la...aku xmndi lg..tp sdah solat pun td..solat berjemaah lg ngn family..cuma xmndi ja lg..hehee..makan pun blom..hehehe...
kla..i think i should go..

see u in my next entri
:cinonet_04:



4 comments:

farhana ann said...

farin~~
celcom broadband ok x?
cane rate die?

Luth Textile said...

baru nak tanya,
pakai broband brand pe..
tahniahla..nanti leh la kta berYM dan ber webcam..

hihihi..

Coretan terbaru di Luth Textile Blog :  POLITEKNIK OH POLITEKNIK

+ iNaMoRaTa + said...

luth:..
sy pakai celcom broadband la..
waa..blh2 je..if sy free..hehehe

+ iNaMoRaTa + said...

ann..celcom broadband ok ja..
tp xtau lak rate dia kat uum cmana..stkat ni ok je kat umah ni..hee..beli la..hehe..tlg celcom promote skali..hehehe