06 December 2008

upDate~


huhu~
udah lama diri ini tidak menekan punat keyboard dan mencoret cerita suka duka ku..
di kala ini aku lagi sibuk dan menyibukkan diri sbb my 1st sist will gttg married..
*balik2 pula bgtw*

urm..mlm ni ntah mimpi apa aku rajin pula mo update blog ku..walhal aku sbnarnya ketandusan idea untuk dikongsi bersama..dan sebenarnya pic di atas pun tiada kaitan sbnarnya ngn entri aku kali ini..saja menguploadnya sbb aku jumpa gmbar wawa dkt dlm laptop nih..hehe..nampak comel sgt..tu yg share ngn semua..hehehe...
idea~
idea~
terus mencoret~

urm..today is my parents anniversary yg ke 26thn..
alhamdulillah bahagia hingga ke anak cucu cicit..hingga akhir hayat ini..heee..
and i'm proud to be they daughter..
aku xminta apa2..biar kekayaan mahupun kenamaan..cuma ku harap punya keluarga yang bahagia spt apa yg aku ada skrg..aku sdah rasa bersyukur di berikan dan dianugerahi kedua ibubapa yg baik sgt..dan yg terbest in da WORLD!!..
...xdpt tempek ikon sbb guna laptop my sista...

esok hari sabtu..
plan esok mo buat apa ya??..
mayB mcm hari2 biasa..
bgun pagi..cuci kain..kemas rumah..dan apa lagi..buat apa la yang patut..like isi gula2 dlm kotak campur itu..hehehe...buat bunga manggar..then..hias pelamin..
ohoo..diz weekend akan jadi hari2 yg amatla bz buat aku dan para si jelita2 di rumah ini..
dan aku happy sgt sbb dpt pg kelantan utk weddg kakak aku dsana..belah pihak pengantin lelaki..on plan,my mum xsuh aku ikut..dlm hati meraung kesedihan..hehe..tp baru2 nih mama aku suh ikut pula..hehehe..beshnye...aku suka amat~

td ptg plan mo pg umah ibu mertua ku..tp apakan daya..ku lihat awan mendung berarak kelabu..menandakan hari mau hujan..so,xjadi la..hehee..xpala..pg ngn b ja la nnt hari isnin..hehehe...dan attention..syg aku balik kg ari minggu nih!!..hehehe...rindu amat sama dia..
lagi2 my father cari2 syg ku sbb xdtg2 pg umah..mayb bapa lupa yg dia sdah kerja di Kk..ndapun mayb bapa saja ja mo myakat aku..hehehe...

selesai mencoret~

suma sudah tido..tinggal aku ngan hakim ja lg blom tido..dan kejap lg aku pun mo tido dah..hehehe...ngantok amat~

update selesai~


No comments: