14 February 2011

Anniversary NOT Valentine[!]

Yaa..its today[!]..our 8years anniversary...aku tidak sambut valentine ya..aku pun actually tidak arif sangat pasal valentine ni..aku pun tidak tahu...dulu² waktu aku sekolah masa tu budak² lagi..cinta monyet...yang aku tahu pasal 14 febuari ni pasal hari kekasih..kekasih la konon..so,,dengan rasa minta puji,,aku ambik tarikh ni konon untuk terima purpose ijam untuk jadikan aku gf dia..actually dia purpose on 10 feb...tapi,,aku ja mengada² mau suruh dia tunggu,,biar aku fikir dulu konon..on 14 feb baru bagi keputusan...Padahaaall mo pok² tarikh 14 Feb la tu..kwang-kwang-kwang..kini aku tahu apa tu valentine...kalau aku tahu pasal cerita di sebalik valentine ni...aku tidak ambik tarikh ni sebagai tarikh aku start couple dengan dia...hukkkkhhh[!]..but,,its not important kann...yang penting,,tarikh nikah nanti..sebab lepas kahwin..bye² laa tarikh anniversary ni..ambik anniversary tarikh nikah pulak...hehee

Oleh sebab sudah tiap² tahun aku update entry pasal anniversary kitorang...korang pun sudah rasa jemu mo tahu...ibarat aku cerita story tu berulang²..sampai benanah telinga mendengar..dalam hati sumpah seranah boring yang amat sangat bila asyik cerita benda yang sama saja..korang pun boleh hafal apa butir² ayat nya...soo,,tidak payah story lagi pasal kisah cinta kitorang..aku pun malas sudah mau cerita..hehe...

When i said...8 years..okei fine korang mesti cakap,,kalau sudah kawin,,anak kitorang sudah 2 or 3 orang macam tu...tu kalau single set...kalau double set..HAAAA[!] ambik kau 4 atau 6 orang sudah[!]..HAHAHA...namun,,sekarang,,kami hanya ada anak tekak masing² sahaja...sahaja okei[!]..huhuhu..T_T...tidak sabar mau ada baby boleh lah letak gambar anak aku dekat facebook banyak².. haha..main² saja[!]..aku tahu istimewanya bila sudah ada anak..satu perasaan yang sukar untuk digambarkan dengan kata²...but,itu hanya subjektif sahaja sebab aku pun belum ada pengalaman punya anak...hehe...sooo,,jangan lah tanya bila kami akan kawen okei sebab bila sudah confirm nanti akan di umumkan juga kelak..no paparazzi..wink*.siapa tidak mahu kawen boss...cuma masa dan keadaan belum mengizinkan..{smile}..

Baiklah...tiada gambar kitorang sambut anniversary...sebab tidak sambut pun just wish feeling-feeling saja...hadiah[?]..ada,,hanya ciuman terbang saja[!]..dan,,hadiah tersadai di tepi jalan hampir 1 jam sebab temperature kereta naik mendadak sehangat cinta kami gara² kipas enjin kereta ku yang kiookkk[!].werrrrkkk[!]...main-main ya,,padahal bertapa takutnya aku tersadai di tepi jalan tu takut² ada perempuan bawa batu nisan ikut tumpang...eiiii..seraaamm gila[!]..err,,sorry,,mesti korang tidak faham kenapakah boleh tiba² tersadai di tengah jalan...dipendekkan cerita..kelmarin aku dan ijam pergi meronda alam k.k yang sangat boring...okei..sekian...

Baiklah..i think..its enough...aku mahu buat Rancangan Pengajaran Harian [RPH] dulu..sementara cuti..nanti kalau sudah start sekolah balik,,aku tidak ada masa mau buat memandangkan aku kerja jadi cikgu 7 hari dalam seminggu...

Sebelum mengakhiri entry hari ini..Marilah kita bersama² berselawat ke atas Nabi kita Muhammad S.A.W...Dengan bangga nya,,saya,,Norfarina Binti Jaafar..Bangga menjadi seorang umat Nabi Muhammad S.A.W dan bangga menjadi seorang MUSLIM...Rindunya mahu berarak sambil berselawat ke atas Nabi..rindu sangat..T__T

No comments: