24 January 2011

what should i do[?]

Hyee guyss..i sudah juling² dari tadi asekkk mengadapp bendalah ni tidak pandai settle²...korang ada sollution ka macam mana mau buat nih[?]..

The problem is...when i want to follow anyone..seems picture tidak keluar apa² dan its zero..when i follow u..at my dashboard ada ur feeds but bila dekat kotak follower u all its nothing show up..It juz like follow privately...macam tidak besshh pula macam tu..T_T


See...


 {its look like this when i want to follow u}

Soo..howww[?]...i sudah buntu...ngeeee
DONEE[!] SUDAH SETTLE[!]...THANKSS KAK MISYAA..♥ U[!]

2 comments:

MiSyaJanah said...

farina, aku pun mcm tu jg aritu.. bangang betul.tiap kali follow org xmo kuar tu gmbr. jd, aku kasi upload blk gmbr yg mmg jd gmbr profile tu. pastu baru ia dpt..cuba ko try..;D

farinajaafar said...

ia ka kak[?]...nahh..aku removed sudah tu gambar...xtau lagi mana sudah...aku ganti dengan gambar yg baru...tapi masih juga mcm tu...kali mau ni upload lagi kan kak...bah-bah aku cuba aa kak...tQ kak prihatin sama aku...=)

kakkkkk...aku sudah beli kasut dekat adik kakak...auwwww sunguhhh canteeekkk kasut itu sampai bila pakai hati rasa berbunga² nihhh[!].hahaha...over pula aku..haha