14 October 2009

5 minit update

Haluuuu~
heee...sori lama aku takda update..bukan apa..biarpun memiliki broadband yg separa normal itu..tapi aku sdah kehausan cerita utk dikongsi bersama..he..terlalu busy membuatkan aku hilang arah..hee..bz ka??..klu rumate aku baca entri ni mst diorng komen habis²an..hahaha.."farina tu tak bz pun!! tido ja keje dia setiap masa..."..opsss..kantoi..
ntah la wey aku pun takda tau virus apa yg menghantui diriku skrg ni..gila asyik tido je...dah la lewat bgun..ptg leh smbung tido lg smpai ke mgrib..hahaa...well2..aku kan raja tido..patutlah badan pun separa belon dah aku nengok..hahahaa...hoi!! berani kutuk aku!! hahaa...kutuk pun agak2 la jo! puji la juga sikit..sikit je..kata la aku 'comel' jugak!..hehe..
yeaa..hnya tinggal sebulan lebih ja lg untuk aku mghabiskan sisa2 hidup ku study di uum..huhu..sedih pun ada..happy pun ada..erm..perasaan aku bcampur baur..klu diuli² leh buat roti keju..heee...
kla...mau pegi kelas dulu...
hampeh!! farina mmg slalu wat entri tgantung mcm ni...hahaha...kata 5 minit update..hahahaa

3 comments:

Anonymous said...

cane leh tau dialog rumate2 ni...hmmm..
bagus la klu tau..xpyah kteorg bgtau dh..

_Vu-JiE_ said...

yalah yalah.
comel. hehe.

farina jaafar said...

tanpa nama : iaaa...huhu

vujie : alalala...syg ko amat! hahaa...