22 October 2009

Bangun pagi gosok gigi


Weh??..apa kejadah pagi2dah update blog ni..idea melimpah ruah ke ladang gandum ke farina??...aku dgn slumber : eehhh..tidaklaa...mengupdate di siang hari lebih berkesan dgn impak kuasa broadband yg maxima..beehh??..maxima ka??...teda2 bah..masih juga slow...ya la...its better than di malam hari kan...i was think..apa la bband ni buat malam2 smpai bila ja time malam mst lembap kalah kura2..opss..sori kura2..ko yg tak bersalah pun terlibat sama dalam cerita dongeng farina ni..

waah~ macam takda percaya semalam farina tidur terlalu awal hingga boleh menggugat iman2 yang memandang..adakah?..macam teda ja org peduli farina semalam..hee...semalam aku mengalami keadaan yang kurang normal coz takda makan sehari smpai petang...mcm puasa pula..hehe...then,,malam semalam tidur takda cukup sbb tidur lewat plus kena bgun awal sbb ada kelas jam11..di kala petang yg hening..kepala sudah memulas2 berputar2 ala2 ada bintang dan burung berpusing2 mencari jalan keluar..sesat di minda farina...

semalam,,banyak sudah kelas aku habis...kelas etika,,pengantar mate eko,,kelas mate eko,,kelas eko Islam..tinggal kelas mikro eko ja yg blum hbis..ada lg kelas last hari ahad ni..yeyey..hurm???...

lepas ni akan menghadapi final exam pula..udeh la exam aku kena hari 1st,,nsib bek exam last tak kena hari last..tp sehari sebelum last..haha..kena juga kan..tp takpa,,banyak juga gab untuk aku study dan berhempas pulas study...chaiyooook farina..tapi kan,,aku seakan teringin mau layan citer korea...haha..kembali kan semangat anda utk study..gambateyooo~

waaa...tak lama lagi aku habis study...plus...meninggalkan bumi semenanjung ni...bila la lagi dapat dtg sini eh...huhuhu...konvo nnt harus datang...insyaAllah klu takda aral melintang..bulan 3 thn depan..pray for me okay...hee..

hari ni kelas sudah takda...tapi,,aku mau pegi fakulti jap..mau pegi jumpa lecturer..hv sumthg mau settle pasal class...then,,ptg nnt klu tak hujan mau pegi jalan2 cari angin bayu...ronda2 seluruh alam uum..sambil usha jejaka2 hendsom...hahaha..sian yg tak endsom..teda sepa yg mau usha..hehee...lumrah hidup...haha...

okei dokie..uda jam 9.15am..aku mau pegi cuci kain dulu..hee...macam biasa..wiwiiinnn sygs..aku mau tumpang menjemurrr~ hahaha...

daaaa all...hv a nice day~

miss sumone...werrk~

No comments: