16 October 2009

bufday saya,,sebulan yg lalu

HaLuuuu~ ADA SAPA2 YANG TAK WISH BUFDAY SAYA LAGI???...
SILA WISH SEKARANG!!! sebelum talian hayat ditutup...

HaPpY buFday to Me..
haPPy BufDay to Me..
Happy Bufday to F.a.R.i.N.a
haPPy buFday to me~

oleh kerana aku terlewat untuk mengupdate entri 'bout Bufday aku'..soo,,aku dgn rasa happy memposponed entri aku till umur aku mencapai 23thn1bulan..hik3..maknanya,,sebulan sdah hari tua aku..aku baru dpt update dgn jayanya smpai my bff vujie nataso tu yg tnya entri bout bufday aku..sbb dia syg aku...hehee..mau tau knp dia syg aku?..aa..jap2 lg aku story aa..hee...

bufday aku kali ni...23ys..agak so sad juga laa..even aku smpai sabah pada hari bufday aku..tp teda pun yg celebrate bufday aku..huhu..ijam pun tak buat..padahal apa la sgt kek tu bukan mahal pun..dalam RM15 ja pun sekilo..aku tak minta pun yg mahal2..janji dia ada celebrate bufday aku...agak sedikit terkilan juga..if dia teda duit sekali pun,,apa la salahnya beli kek sepotong yg tak smpai pun RM5 tu..lagi2,,aku tak dapat pun hadiah dari dia..urmmm...takpalah..udah mmg tiap2 thn mcm tu...sabar aje laa yeee...huhu..biar bila aku sudah teda baru mo sambut bufday aku atas kubur aku...bagi adiah bacaan yaasin ja...waktu tu..teda apa yg perlu dikesali lg..sbb aku sudah teda...

tapi thanks to my sister ajiera...dia cuba wat suprise dekat aku kat dlm flight..tp,,malangnya...aku tido lena sgt..hik3...gila klu aku sdah tdo..aku sdah tak ingat apa2..hik3...maaf ya ajiera..btw,,thanks aa cenderahati dar MAS tu..heheheeee...nah kiss utk ko..mmmuaaahh..hahaa..

o yaa..even hnya dua org ja person yg bg adiah kat aku thn ni..takpa..sbb aku senang bangat..sbb ujie dan abg wei bg aku byk sgt adiah..hehehe..mcm2 ada..meh kita upload pic adiah bufday ujie bg aku eh...sian dia sanggup lg antar pegi umah aku malam2 ngan dedek..hehee... maaf ujie aku lambat upload entri pasal adiah ko..heheee

taraaaa~
ni laaa adiah dari ujie...heee

1. Mug Hello kitty
2. penyapu kecik..haha..aku pun tak tau mau pnggil apa..haha
3. Belon heart
4. Chopstick
5. Set sudu hello kitty
6. 3D Puzzle


thankss aa vujie hadiah ko...aku suka..sumanya cute2..hihihi...

then,,actually aku ada dapat juga adiah dr abg wei...walaupun dia tak cakap tu adiah utk bufday,,tp aku spesifikasikan ianya sebagai hadiah bufday aku..hehehee...

abg wei bagi aku

1. baju manchester united...baju ni kami beli sama2 dekat pdg besar..abg pun beli bju yg sama...urm..gmbar dia nnt aku upload ya..hehee
2. baju nike..beli dekat al-ikhsan jitra
3. beg..beli dkt pdg besar..like beg ni..hee...


4. Belanja aku mkn pizza...jalan2 dekat jitra n karaoke,,tgk wyg..hehehe

...................................................................................................

then..sudah lama takda upload pic...mau upload pic vujie n me...juga mau upload pic abg wei wif me..heheheee...

okeyla..
aku mengundurkan diri~

penamat entri : tahun depan,,ada ka lg bufday aku untuk dicelebtrate??...

1 comment:

_Vu-JiE_ said...

muka aku??? hahahha muka driver yg kepenatan... ini semua pasal layan cta punya tebiat dlm keta. ahaha..

eh dang.. yg hello kitty ja chopstick makan.. yg satu lg tu chopstick membuat sanggul tu dang.. hehe..

sebenarnya aku pun xtau ba tu apa yang mau dibeli. suda la raya ketiga aku pi beli tu. tutup masih kedai. hahaha.

ko tau, pas kuar dari rumah ko kan, si dedek ckp, 'sombong juga ko ni nda mau singgah.' padahal dua2 bsluar pindik xtau malu lagi dia mau singgah.. ngok kan.. hahaha.