29 September 2009

DeLay

haluu~
aku kini berada di KLia dengan selamatnya..baru ja smpai dlm pkul12pm..suppost smpai dlm pukul8.30am..namun disebsbkan penerbngan aku di 'delay'..maka aku smpai lebih lewat dr itu..spatutnya flight aku pkul6.05am dr kkia..namun di 'delay' smpai pkul9.30am..tadi subuh jam4.30am aku sdah gerak ke kkia..my bapa n mama yg ntar..tp disebabkan delay..lepas heck in tu aku balik umah jap..mau rehat2..smbung tido..ye la..takkan mau tunggu dr jam5am tu smpai pkul9.30am..gila bejanggut aku tunggu..hehe..soo,,aku ngn parents balik umah dulu tdo,,jam8.30am baru gerak semula...hehee..

jap lg flight aku pegi kedah jam1.50pm..smpai kedah dlm pukul2.50 la tu..malassnyaa rasa mau menjejakkan kaki di uum..mst nnt bila saat2 aku masuk ke gerbang uum..hati serba sesak...jiwa rasa merontaa..adehh..hahaha..gila teruk tekanan jiwa yg dihadapi oleh farina ni..mgalahkan akak psycho yg dulu tinggal dekat bwah katil chombee..haha..menjangkitkah??..adehh..parah ni..ni penyakit yg lagi teruk dr H1N1 ni..harus dihapuskan dgn kadar segera..hee..syuhhhh~syuuuhh~ jauh kau dr diri ku wahai penyakit psycho...

actually,,i'm feel not very well...badan rasa kurang chat..tekak rasa perit..hidung rasa sesak utk bnafas...aku mcm dekat dan semakin hampir dgn fever laa...huhuh...

ehh..mau naik flight dah..daaaa

1 comment:

su said...

kuatkan semangat! xlama lg je kan? esok exam? buat yg terbaek tau!