28 September 2009

The Day After Tomorrow




tik tok..bunyi denting jam tika jarum saat bergerak melepasi waktu..bunyi ayam kokok pagi menandakan hari malam beransur melabuhkan tirai..sang mentari menunggu saat2 kegembiraan..wahhh..berpuitis aku dipagi2 subuh yg hening ini..tatkala mata belum terlelap..lena belum diundang...actually aku sdah sedikit bengong sbb mgantuk menahan mata untuk menunggu subuh..ia laa..klu ikutkan hati ingin saja aku terus tidur dan bangkit setelah matahari tegak di atas kepala dan membiarkan sahaja subuh berlalu dengan hampa..hehe..soo,,kena tunggu la juga subuh ni..jap lg masuk la..sabar ya farina..

waaahhh~
suprise kan anda semua..setelah mem'private'kan blog dlm beberapa hari..setelah blog dibuka semula untuk tontonan umum,,upanya sudah bertukar cat umah..hurmm..raya katakan..blog saya ni mahu juga ditukar cat dan perabot baru..supaya blh dpt angpow yg byk..he..setelah bosan menggunakan layout tersebut,,farina kembali mgunakan layout biasa2 saja..hee..tp,,actually lbih minat blog yg berbackgroundkan hitam..dan boleh dihiasi dgn icon2 dn text yg berwarna warni..hee...mcm pelangi..

actually,,mlm ni mlm last aku tido diumah aku before berangkat ke kk dekat umah kakak aku...ya la..the day after tomorrow iaitu hari selasa adalah saat2 aku menaiki flight pergi menuju ke medan menuntut ilmu..uum..here i'am back..hahaaa...mst kwn2 aku dan rumate2 aku kangan bangat ma aku..hee...lagi2 katil dn bantal aku dekat bilik tu..opsss...buku2 dan assignment juga..hahaa...tatap tidak dilupakan!! haa..

esok..banyak benda yg ptut aku buat..hehe...
  • mem'packing' barang2..aku tak pack apa pun lg..brg2 aku msh berteraburrr...matilaa..mst aku klm kabut esok..dan pasti ada brg yg tinggal..omg! aku btul2 malas mo balik..hee
  • pergi makan mee rojak dekat restoran atuk aku..rojak yg plg terbest di dunia..heee...seyess..5 bintang utk rojak uwa situa..heee..
  • pegi umah uwa di kg...jumpa uwa before balik...
  • pegi umah ijam..mo jmpa mama n bapa dia before balik uum.nnt dia always asking me..mana farin tak dtg umah even cuti..padahal aku ni sdah bertapa di uum..soo,,wlu apa pun kena pegi jga..even sekejap..hee...
  • pegi potostat resit..suh babu fax kan tempat fara hri selasa..
  • pegi beli keropok cheessball..nyum2..mau mkn before balik..
  • ya ampunn!! aku kena bgun awal esok sbb mau cuci abby aku guna mesin...udah muchuk!!
  • pegi umah babu wahaida ambik gelang ohh yg udah dibaiki..
  • say good bye to bb..huhu..tak dpt jumpa dia bfore blik ni..takpala..bb ko tunggu aku pulang aa...tak lama juga aku dsana..around 2 month ja..pas tu aku blik smula sini..nnt kita jumpa la puas2..ok..jaga diri dear...jgn nakal2 tau..'i lutu u'..hehehe
huhu..banyak benda yg aku kena settle upanya..apasal laa time2 mo balik semua la mo jd kelam kabut..hik3...takpa2..hadapi semuanya dengan tenang..

adios~


No comments: