01 September 2009

Suram Kelam

haluu~
urm..lately i'm too bz until my blog sudah rasa terabai tahap maksima..wah udeh lama saya tidak melawat blog saya ni..bukan apa,,mmg sgt2 bz..sudah selesai men'submit 1 assignment'..esok kena submit assignment yg kedua pula..haaiiih~ ops..bukan mengeluh tau..cuma melepaskan penat di dada..rasa kerinduan terhadap kampung halaman menyebabkan saya juga seakan tidak ada mood untuk melakukan apa saja..buat apa ja mst ada yg sumthg wrong dan kala itu juga airmata ni mcm murah ja mo mengalir...aiyooo~ tapi takpa..ramadhan ini buat saya sedikit kuat untuk mengharungi semua liku hidup ini...dan mcm biasa..sapa yg tak kenal farina..raja gulak ketawa..klu ketawa mmg dia la yg plg top!..ceh kunun..ia la..wktu dia sdg bersedih pun..mst juga ketawa tu tak lekang di bibir..tapi,,hnya kesedihan yg tahap-tahap tak meruntum jiwa la..tak juga klu btul2 punya sedih pun dia msh lg ketawa2 kan..hebat ni org ni klu kesedihan tahap max pun dia bulih2 lg ketawa..mmg hati batu la ni orang ni..haaa..

ok la..hajat hati mau update sedikit shj..dan mmg akan stop di sini..will update later slpas semua ke bz an diri yg mengalahkan datuk bandar ni terhabus dari sanubari..
oklah..
saya terlambat mengucapkan SALAM RAMADHAN kepada semua rakan bloggers saya...
SALAM RAMADHAN..semoga ramadhan kali ini membawa seribu makna buat anda semua...amin..
oklaa..saya mengundur diri dulu..daaaa...
selamat Bersahur~

No comments: