29 November 2012

Waiting for my parcel

Bongek-bongek bah line P1 ni malas aku[!]..Time mau publish ja mesti dia bingung-bingung..ingat belum terpublish..rupanya nahh kau ambikkk bejurut story pasal family planning..bikin malu aku saja..update story pasal family planning sampai 10 entry yang sama..ish ish..

Eh HAI PEEPSS[!]..

Macam biasalah..bila update blog ja mesti baby aqil tengah ayu sleeping sweet dream..aku terpaksa tidurkan dia tiarap sebab kalau aku tidurkan terlentang or mengiring dia akan cepat bangun..tidur tak sampai 10 minit tebangun..kesian..kalau aku tidur macam tu sudah diserang pain head..apakah[?]..itu lah..sakit kepala..haaa..kalau org tua dewasa macam aku laa..kalau budak-budak baby macam aqil tak tahu lah pula..sakit kepala kah juga tu aa[?]..erm..mungkin rasa tak senang lah kan asyik tebangun-tebangun saja..baru mau mimpi indah..sudah tekejut tebangun..kalau mengeliat lagi..haa ambik[!] terus menjerit menangis..orang tua-tua kata,,kalau baby kuat mengeliat ni bajunya kena perah kuat-kuat time mencuci..kalau orang dulu-dulu cuci baju baby..tak payah perah sampai bepulas-pulas..sikit-sikit saja...ni orang sekarang..bukan lagi pakai pulas..nah kau ambik pakai mesin terus..patutlah menggeliat sampai mau tepusing badan..hihi..entah lah..kiasan dan kebetulan saja kot..atau pun hanya mitos semata..Allahuallam..

Aku tengah tunggu barang pos yang aku beli dekat on9..beli tight baby aqil..senang sikit mau bawa dia jalan-jalan tak payah usung selimut lagi..dah la dia suka begerak-gerak..kadang-kadang aku yang mengangkat dia jadi cuak sebab takut jatuh..mana dengan selimut yang membaluti dia lagi..payah bebeno..so,,kalau ada tight ni,,kasi pakai ja sama rompers or sleeve suit sdh blh bawa dia pg shopping complex..rasa panas sedikit berbanding memakai baju tshirt dan seluar pendek..

Tapi yang di tunggu-tunggu dari kelmarin ni tak juga tiba..haaiihhh lambat sangattt!!..aku sudah tidak sabar ni mau melihat hasil membuang duit ku..hihi...mama dia yang terlebih excited..harap-harap lah comel tu tight..takut pula indah khabar dari rupa..dalam gambar bukan main cantik..sekali real,,mamposs!!..hidup segan mati tak mahu bidakknyaaa...

Sejak ada baby aqil ni..aku rajin sangat dah cuci mata tengok barang-barang baby..mana ke shopping complex..mana on9..hermmm geram ja tengok.nasib tiada duit berjuta..kalau tidak..semua aku rembat..semua comel-comel belaka..nasib baik dapat kawal lagi..tu sebab tiada duit..hahah..kalau ada duit..tiap-tiap hari mungkin tu pakcik pos datang rumah hantar barang..sampai dia kenal dah sama aku...regular customer..haha..asyik beli barang baby alih-alih mama sama papa dia pakai baju buruk ja..hihi..

kbai[!]

No comments: