02 April 2009

Mr. santa dtg menjenguk

Date : 2 April 2009
Mood : Sedih dan takda mood

saya baru balik dari menghantar abg wei ke stesyen bas changlun kerna dia mahu balik ke rumah dan kembali menyambung tugas dan kerja nya..amat sedih dan sayu:boy7:..sehingga saya tidak bisa menahan air mata ini dari terus mengalir...sudah beberapa hari abg wei stay di uum slpas dia konvo pada ahad hari tu..abg iqbal ngn abg feisal sdah lama blk..abg iqbal balik ahad mlm,,then abg feisal blk selasa pagi..huhu..ntah bila lg dpt jmpa mereka2 ni..pjg umo harap kita boleh jumpa lagi..okay~

opsss!..okay entri hari ni pasal kunjungan rasmi mr.santa ke kolej saya:boy9:..beliau membawa sebuah beg Levi's yg sarat dan penuh dgn hadiah..:kih:
eh??..mr.santa pegi shoppg dkt butik Levi's ke??..hehe..saya tipu!!..ni abg wei yg bagi tadi sblum kami bergerak menghantar dia ke changlun..check it out!! saya tiada mood hendak berceloteh pjg..

rasa2 ape yg ada kat dlm beg ni??..
sila teruja!!
:pis::pis::pis:
teruja~teruja~teruja~


ini laaa dia..tedy cat in pink+uum keychain+handphone chain
sila zooommm in~


update profile :
Name : Mr & Mrs. Smile
Colour : yellow

Name : Keychain UUm Campus Lifestyle
Colour : Silver


dan juga..let me introduce you to..
:boy4::boy4::boy4::boy4::boy4:


Update Profile :
Name : Aby 'abg wei yg bg nama ni..hee'
Colour : Soft Pink


Pic with Aby Abadi..no!no!no!:boy17:

okay
ini adalah abu saya yg bg nama ni
abu ni dah lama saya bg dkt abg wei..wktu final sem lepas..sebelum saya balik utk cuti final sem..then,,abg wei ada bw dtg masa dia dtg uum hari sabtu yg lepas..so,,sementara dia bw ke sini..dia bg saya simpan abu utk temani saya tidur..hee..jgn jeles yaa~..soo,,dah bagi pun abu dkt abg wei tadi..masa bg abu kat abg wei..abg wei bg aby..hehehe..gembira sgt!!..sudah lama teringin tedy ni..then,,dlm dia bukan kapas..tapi adalah sejenis polisterin yg berbiji2 tu..ntahla apa nama dia..saya pun tak tahu..hehe

apa2 pun..
T H A N K ' s to abg wei for diz prasent..ina suka sangat..i will take care of her..promise..yg pasti,,she make me always remember u..

lastly,,

:i: :l::o::v::e: :u:
m y b r o t h e r
:cium:

2 comments:

Aku Iron Man said...

Banyak hadiah kau dapat. Cemburu pula aku, haha.

farinajaafar said...

hehe..
cemburu itu harus..
kau sdah jadi manusia yg normal..hehehe..nnt cari la awek ramai2..blh dpt byk adiah..hik3...