21 June 2011

21 june 2011

Baru balik dari sekolah..hari ni penat sangat dengan kelas full blast then meeting kem motivasi lagi dengan puasa lagi..aiyooo...menggigil gusi aku di buatnya...

Baiklah..itu cerita pasal ke busyan aku..next...kesihatan..keadaan suhu badan seakan-akan tidak stabil..ada sedikit panas..mungkin cuaca sangat-sangat panas...di tambah-tambah lagi hujan ribut pada waktu malam...namun amat pelik..biarpun hujan lebat namun keadaan dalam rumah aku still rasa panas lagi..kalau dekat kampung...hujan macam ni sudah aku bergumpal dalam selimut...err...itu pun setelah memasang ercon..hehe..ndaklah,,memang rumah batu macam ni kali kan..lebih-lebih lagi rumah kecil..lagilah tiada ruang pernafasan...kalau dekat kampung kau kentut orang sebelah pun nda akan tecium bau kentut kau..sebab udara yang sangat luas...thats why i miss my home sooooo much!! Rumahku syurga ku...

Errr..malang sunggoh sebab homesick belum hilang lagi..malam tadi air mata aku jatuh lagi..aku pun nda tau kenapa aku sensitif sangat kali ni..padahal kalau sebelum ni homesick juga tapi nda la sampai gila-gila homesick macam ni...serius sangat-sangat tidak dapat bertahan...mungkin...mungkin...sebab lama menganggur hari tu duduk rumah saja...kerja setahun lebih pun dekat-dekat dengan rumah saja...Final kena duduk jauh balik...tu yang mungkin kena kejutan budaya tu..selalu makan ada keluarga...tgk tv pun tgk ramai-ramai...tidur pun berkumpul...pas tu sekarang ni aku alone saja...haiiihh!! sayu sangat-sangat...mesti ada yang jengkel dengan aku bila status facebook aku asyik yang sedih-sedih saja..yang pasal homesick saja...HOHOHO!! tahniah atas perasaan jengkel anda...abaikan..abaikan...sebab yang itu adalah aku...yes! aku sangat manja...soo lantaklah aku yang manja bukan kau...sebab aku ada family yang sangat-sangat aku perlukan sebab bagi aku family aku lah segala-galanya...dan kami memang rapat dan mesra...hari-hari makan masakan mama...hari-hari ada keluarga di sisi...waktu makan..tgk tv...jalan-jalan...santai-santai..kerana keluarga adalah segala-galanya...Aku bangga ada keluarga yang aku ada sekarang...dan bangga mempunyai kedua ibu bapa yang sangat-sangat prihatin dengan anak-anaknya....baiklahhh terlebih panjangggg suudahh!!

Tapi ndapa...nda lama lagi aku balik rumah yey [sedapkan hati padahalllll ada 3 minggu lebih lagi untuk di countdown...heheh!!]..

Countdown...countdown....


Jam 5 sudah...i should take a bath first..mau masak lagi...

No comments: