14 April 2010

Takda tittle utk entri ini

Lama aku meyepi takda update blog..kerja punya pasal smpai takda masa mau hupdate segala..lagian broadband yang terbengkalai takda di beri kemanjaan a.k.a takda bayar bil broadband menjadi salah satu juga punca blog ku kurang perhatian..

Hari ni aku ponteng kerja..mintak maaf bos!..kasut kerja aku tertinggal di rumah kampung..sebab waktu cuti hari tu,,my bapa ambil aku balik kerja..so balik kerja jam11pm terus direct balik kmpung..datz why aku terlupa kasut aku yg aku simpan dalam stor rumah..haha..Actually kelmarin aku kerja..tapi dengan memakai kasut crocs ku yg bewarna merah menyala ala2 kasut Ronald McDonald tu..trip2 model la kunun aku..tp,,diberi warn supaya tak pakai lagi kasut tu..wakaka..mau buat mcmna,,kasut yg ni ja aku ada...then,,balik kerja malam tadi jam7pm terus bergegas ke putatan dan melawat sambil mencuci mata ke segenap ruang kedai2 yang menjual kasut..malangnyaa~ semuanya TIADA SAIZZ!!! ini la kaki cinderella ni ssh sgt mau cari saiz...so,,mau tak mau terpaksa balik rumah dengan perasaan hampa sambil nekad tidak datang kerja pada hari ini gara2 takut di marahi bos..namun,,amat bernasib baik kerana my bapa dtg tadi dari kmpung menghantar kasut ku..THANK U BAPA..sian bapa kena pegi jauh2 kk semata2 utk hantar kasut kerja ku yg tertinggal..klu aku ada kereta kan bgus..tak pyh suh bapa hantarkan aku boleh balik kampung drive sendiri..heehee...

So,hari ni aku duduk rumah saja kemas umah..rumah kk sedang di renovate..debu sana sini menyebabkan hidungku selalu terasa gatal sunggoh..alalaa...

Sudah late..esok kena bgun awal lagi...kerja esok jam3pm..kenapa belum ada yg call lagi..adeh...hopely dapat laa..esok klu teda juga,,saya surrender la..T_T hurmmm...
Selamat malam sayang cintaku...I U

No comments: