05 January 2010

Mari men 'KLIK' nuff seceria haha

kLik..kLik..kLik...kLik lagi smpai tgn jadi lenguh...waaahh..perempuan ni mmg betul² sdah melampau ni sbb semangat suruh org klik nuff dia byk kali..maafkan hamba ya..hamba terlalu teruja melihat rakan² bloggers tegar yg lain msg² sdah dpt cek habuan angkara alam angker nuff..dulu aku ni takla obvious sgt smpai suruh klik segala..ambil endah dan pandang remeh ja..upanya,,ada hasil juga yaa...klu dr dulu diriku ini meningkatkan keazaman yg waja dgn menklik nuff ni mst kini aku sdah jadi kaya raya punya sedikit wang saku hasil perusahaan nuff ini kan aih!asyik sgt tersasul menulis loghat indonesia..ni mst gara² melihat kehensoman tuan jojo dlm citer tasbih cinta ni...okei..fokus! bukan tuan jojo yg kacak itu menjadi buah mulut dlm entri ku tika ini..skrg ini adalah misi cik ah cik nin menaikkan pendapatan seorg penganggur dgn menternak nuff secara berleluasa...so,,sila lah klik nuff ku jika anda rasa saya berhak mendapatkannya...alalaaa..mcm ayat² minta undi program realiti tv ja..mentang² la uji bakat AF sudah bermula..aku mau masuk AF! hahaa...suara mcm giant ada hati mo msuk af! pooraaah!


okeilaaahh~ jgn lupa klik tau nuff saya...jgn lupa tu...jgn lupaaa~ mmuuuuaahhh!

2 comments:

JFC said...

sape yg bace entry nih mesti klik nuff kat blog tukang komen...

aci tak promote camtu??? perasaan juice macam awk jgk jeles ngan otai yg tiap bulan dapat cek.

♥ Juliana Violet ♥ said...

salam awak, vee nak jemput join contest yg vee anjurkan ... ;)