03 January 2010

Help Meee pLease!

why? why? why? stress memanjang
adoyaaii...kenapalah aku tak dpt buat 'Linkwithin' tu aa..anybody ada yg volunteer blh tlg aku tak mcmna mo settlekan problem aku ni?..please dong tlg aku!..aku bg hadiah flying kiss secara free..haha..sdah byk kali aku buat since aku guna layout yg lama lg..aduh! masih ngak boleh dong!..gimana ni?..bla..bla..blaa...membebel sorang2

haa..yg mcm kat atas tu...kenapa ya tak boleh nak kuar benda tu?..
tolong~tolong~
aku hampir meroyan



6 comments:

Dina Zakaria said...

sory..x dapek nak nolong..
den pun x ado buek mende tu..
maklumler buta it..
hehehe

farinajaafar said...

hehe..
nvmind deena..btw,,tinkiu 4 da coment..hee..at-least kamu sudi membantu..tinkiu~

siapa yg bisa bantu aku?..
teda ka sapa2 yg sudi hulurkan bantuan?..huhu...

Fina Sophie said...

ina, sy lupa suda mcmna buat tapi boleh ba tlg. hehe.

farinajaafar said...

ia?..mcmna tu aa?..ssh ba..dia jd mcm tu rupa la..heran aku..hehee

Fina Sophie said...

mgkin ada yg tidak kena. ini, sy tlg ko mlm sabtu la senang kita ym terus. susah skrg ni sbb ym tidak boleh on. awal pagi besok sy ada program smpai sbtu, so smntara tu sy hntr lptop sy p format. nti sbtu ya!

farinajaafar said...

iyaa?..tinkiu aa fina...nnt aku on ym jam10.30 sbb skrg adik aku mau guna lappy ku..aku punya turn jam 10.30...okei fina bole?..tinkiuuu~ syg ko..hik3..