31 August 2008

Tournament Futsal anjuran COB



29 Ogos 2008

wah~wah~..(blur~xthu nak mulakan ayat ape..huuk)
Bgun pg dgn tkejutnye..sbb dkjutkan oleh chema..hehee..aku bgn lewat laa..suppost kna bkumpul kt astaka pkul7.30am..tp aku bgun kol7.15am itu pun stlah dkjutkan oleh chem..aku bgun ngn klam kbutnya smbil mcapai apa2 yg mmpu utk dcapai..mnd2 pas 2 solat subuh jap(subuh gajah dow)..huhu..

smpai astaka nsb bek ada lg member2 yg xdtg..dlm ati aku geram..ceh!!..penat je aku klam kbut nak mampos..upa2nye lmbat jgk..hehehe..
tp xpe..at least aku leh la dkatakan awal..huhuhu..
smpai kat kompleks sukan lg la bengang..dgn management pganjur..adui..lemahnye...jaja dtg kat ktorg ngn muka msm mcm toyu..dia kata dia dtg awal dr pihak pgnjur...hahahaha...smgt kitorg nak men futsal 2..smpai pgurus ktorg smpi dlu..hehehe..
last2 game start jgk jam9.30am..
aiyok!!klu aku bgn kol8am pun smpat nak g..huukk!!<-(ayat chem yg xblh aku lpakan)..

...Blur smntara wktu bila tringat dia~..
nak cite xnak~nak cite xnak~
urmm..cite jgk la..nnt bila aku dh tua leh ingt2 blk cite msa muda2 zaman pak kaduk dlu..hik3..dr jauh aku nmpak someone yg pnh wujud dlm knangan aku..hehe..yob!..waduh..dia main gak upanya..aku rasa mcm teruja~xtruja~truja~xtruja~<-aik!mana 1 nie???..
kesimpulannya prasaan aku bcmpur aduk cam air ice blended 2..hehehe..dah lama xjmpa dia..mo dkt sthn br aku nmpak klibat dia ni..ingtkan pg btapa dhutan sintok 2..hehehe..
Lupakan yob!!..hehehe..

Game 1st lwn ngn mas..seri 2-2...(waktu ni aku truja gila2 sbb dpt jaring 1 gol..yepe~yepe~..)
Game 2nd lwn ngn eon..seri gak 0-0..
Game 3th lwn ngn sime darby..seri gak 1-1..jaja score..(melyakkan kmi msuk semi final)
Game 4th lwn TM..kami menang 1-0..jaja score jgk..jaja hebat~(mlyakkan kami msk final)
Game 5th lwn ngn Tradewind..hukk..kalah penalty 2-1...sterusnya mjdkan kami no2..
Diorg yob pun menang gak dpt no2..hehe..

~(^_^)v~...blk kolej dgn hati yg gumbira..la~la~la~la~...biar pnat tp hati ttp gmbira...ku kabar pd smua KAMI MENANG!! (teruja cam la menang no1..) hukk..

penamat cerita hri ini...aku penatt sgt~

No comments: