13 November 2014

Aqil dan Omega Guard Shaklee


Kisah Aqil dan Omega Guard Shaklee

Saya semakin jatuh cinta dengan produk-produk Shaklee..Mana taknya..Anak-anak sihat tanpa sebarang ubat-ubatan..Dijadikan cerita..Seminggu yang lepas,Aqil kena selesma dan batuk..Ok sakit yang Buy 1 free 1..Alhamdulillah nasib baik dia tak demam..Kalau demam memang cukup pakej..

Aqil Amsyar sebenarnya tak suka makan Omega Guard..Masa tu mungkin kami paksa dia makan..Ayah peluk Aqil kuat-kuat,Mama picit minyak dia masuk mulut..Lama-lama mama serender bila dia asyik mengamuk tak mahu..Tapi silap saya,saya tak pernah bagi dia then suruh dia makan sendiri..Saya akui itu mungkin kerana dek takut dia tercekik..Saya letak dalam susu..Dia rejek susu..So saya bagi Aqil Mealshakes dan Chewable Vitamin c saja..

Awal bulan Promo Omega..Kena-kena lagi camera Hp note 3 saya baru tiba-tiba baik..Semangat ambil botol Omega Guard then terus suruh Aqil buat iklan..Haha..Baby Shaklee saya jadi model saya sendiri..Then tiba-tiba dia buka botol..Ambil sebiji Omega Guard..Terus kunyah masuk mulut..Siap mintak 2 biji lagi..

Alhamdulillah..saya rasa gembira sangatttt bila Aqil dah boleh makan Omega Guard dengan sendiri..Dari hari tu..Saya tak payah paksa Aqil ambil Omega Guard lagi..Dia pandai minta sendiri..Dan kerana usaha saya beri Aqil Omega Guard + Mealshakes + Chewable Vit C juga..Alhamdulillah batuk dan selesma dia sekejap saja sembuh..dannnn saya tak perlu bawa dia pegi klinik lagi dan membuang duit RM50 hanya untuk mendapatkan perkhidmatan yang saya sendiri boleh rawat dengan beri supplement yang natural untuk anak-anak saya..Ya lah kamu pun tahu..Paling-paling doktor akan cek begitu-begitu lepas tu bagi ubat..Tiba time bayar..Allah macam tak berbaloi rasanya..

Sebotol Omega Guard ada 90biji..sehari sebiji boleh tahan 3bulan tauu untuk anak-anak..berbaloi sangat..Lepas tu bagus pula untuk otak,jantung,kulit,paru-paru dan banyak lagi khasiatnya...




Saya adalah pengedar sah Shaklee anda
Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya di
No : 0134133609/whatsapp (Farina)
Email : farinajaafar@gmail.com

No comments: