13 July 2012

Friday 13 July 2012

Assalammualaikum..Salam jumaat..

Waaahh..sudah lama tidak menghupdate blog..[ayat yang sama saja bila lama tidak mengupdate..pfftt mcm tiada ayat lain..huhu]..Banyak perkara yang aku mau share semenjak kemenghilangan diriku tidak menghupdate setelah menjadi isteri orang ni..diri ni tidak la sesibuk mana pun..sbb masih menjadi suri rumah tangga sepenuh masa..hehe..penganggur tegar la katakan..belum ada rezeki lagi..tapi tidak mengapa lah dapat juga aku berehat sepenuhnya selama diri ini sedang berbadan dua...waaaa!! lama tidak hudpate tup-tup sudah berbadan dua..hehehe..

Cup cup..mengapakah tiba-tiba rajin mengupdate sedangkan selama ini menjengah pun tidak..hahaha..tadi my fren Umi Insyirah sms..story punya story,,she ask me about my blog..rupanya dia pun sekarang tengah rajin menghupdate..since dia tiada facebook dan memang tidak mahu mengaktifkan kembali facebooknya..dia pun rajin menghupdate blog..Alhamdulillah dpt la juga aku mengetahui sedikit sebanyak tentang perkembangan dirinya dan baby nya..

So..aku pun kena update juga supaya dia boleh tahu perkembangan kawan-kawannya ni..hehe..plus aku pun boleh la baca-baca balik nanti bila sudah tua..kih-kih-kih...

Banyak yang aku kena update sepanjang 7bulan menyepi ni..and the best part ialah saat aku tahu diri ku bakal menjadi mama dan sepanjang tempoh kehamilanku..so,,wait saja la bila kah diri ini akan penuh bersemangat yang berkobar-kobar untuk mengupdate entry tersebut..hehehe...

Baiklah..got-to-go sebab enchek suami sudah balik dari kerja..mau balik kampung lagi..coz esok ada kenduri keluarga di rumah nenda..kbai..

No comments: